|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
vooruit, dan de 15e maar. Joh, ik ben zo flexibel |
|
ik hoop niet dat al die kerk gangers nu gaan klagen dat ze zo vroeg thuis moeten zijn Ik kan 2 slaapplaatsen regelen, er is alleen 1 nadeeltje aan. ik ga meestal rond 0:30 1:00 naar huis. (geen zin om uit te leggen) 1 plaats is al in beslag genomen door - Rajackar - (is nog vrij, voor een niet rokende/blowende persoon) [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 15-04-2002 22:58] Wiegen Meister ! |
|
quote: Ik wil ergens pitten. of gaan we weer met z'n allen op het staion zitten? |
|
Welke kerkgangers...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Tussen de junks. Goed plan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: lees de post boven je eiegen reactie Wiegen Meister ! |
|
quote: Tnx man |
|
als ik mijn kamer grof opruim, kunnen er wel 2 maffen bij mij, alleen is mijn kamer 15 minuten fietsen |
|
ik maak er trouwens een mix van ZM en Schijtvriendjes van, aangezien dat toch ook allemaal metaalhoofden zijn. Dan zit de tent lekker vol met allemaal liefhebbers van goeie muziek |
|
Dus ik mag ook vrienden mee nemen !!! Wiegen Meister ! |
|
sja ik heb wel aardig wat slaap plekken, ik heb dan een auto(HELL YEAH), maar ik weet alleen niet zeker of ik dan mn rijbewijs al heb maar goed, dan zal ik jester ff moeten aankijken (if not) maar bij mij kunnen er wel 5 man slapen gok ik zo, is alleen wel een 20-30 min rijden met de auto, ik woon net naast rdam [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 16-04-2002 14:04] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ga je corrie konings draaien |
|
quote: LOL Wiegen Meister ! |
|
quote: als je dat lief vraag misschien dan...nah... dan volgt er een grote Motie van Boe, en mag jij geen plaatjes meer aanvragen |
|
Britney Spears is natuurlijk altijd welkom Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Hey de Man, goed idee 15 juni pilsen op RSG, goud. IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
15&16 juni, bij deze vrijgevraagd op 't rooster hier. Neem nog 'n maat mee (hij moet de bestel auto met 2 matrassen achterin bestuuren...) |
|
zo, dat heb je dan goed geregeld |
|
"When this van's rockin', don't come knockin'" IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
haha inderdaad! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Yup. quote: Ik en harm slapen dan wel in busjes maar we zijn geen homo-hippies... |
|
quote: Ken toch zijn dat je om de beurt ff met je nieuwe scoor de bus in duikt? IK NEUK ALLEEN EEN KUT MET VROUWSCHURFT |
|
homo en hippie is ook wel iets teveel van het goeie |
|
quote: Ja, en ik dan zeker het busje schoon maken de volgende dag, mooi niet dus. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |