|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee! De Oude Haven is vlakbij mijn school/academie ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Nou, als het inderdaad in de laatste weken van mei is, dan heb ik daar wel zin in En ergens crashen zou wel fijn zijn of anders iemand om mee op het station te zitten (ik geloof dat er al zo iemand was). Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
*SCHOP Ben gewoon benieuwd Hoe staan de zaken er nu voor ??? Wiegen Meister ! |
|
Ik heb nog steeds flink zin en geen slaapplek. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: dat hebben er meer in rotterdam (geen slaapplek) dus je komt |
|
Er zal veel geweld voor nodig zijn om me weg te houden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
beter |
|
Oh ja, al slaap ik op de bank of vloer, boeien? Zal toch te aangeschoten zijn om te zeiken, haha. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
nog 12 posts en ik hoef maar 1 krat bier mee te nemen ik wil wel komen.. Rdam is lekker dichtbij "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Dichtbij... Maar 2 uur met het gas er flink op. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
ik ga binnekort een datum prikken, dus als je nog suggesties heb??? het word waarschijnlijk eind mei, begin juni ff in de concertagenda gekeken: wat dachten mensen van 14 juni? [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 15-04-2002 1:45] |
|
Nou ja ik vind alles best maar 14 juni kan ik niet Volgens mij kan ik bijna geen enkel weekend in die tijd trouwens, maar laat je niet weerhouden van het organiseren van zoiets. Het is erg leuk, dat kan ik je wel vertellen! |
|
kom je toch gewoon een ander keertje bieren :D [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 15-04-2002 1:58] |
|
mij komt het uit!!!!! |
|
Hmm mij komt 14 juni in principe ook wel uit. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Lekker op een vrijdag... Na je werk uren in de vrijdag middag file naar R'dam staan, bij Zwolle vast, bij Utrecht vast... Prik de 15e nou maar! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
vind ik ook best |
|
Hee Bintmans, zint de 15e jou ook? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
14 juni prima !!!!!!!! Een week eerder mag ook, dan kunnen we mijn verjaardag er gelijk bij doen. Wiegen Meister ! |
|
als dat betekent dat jij trakteert ben ik er voor in |
|
quote: eh........................................ 14 juni is prima dan !!! Wiegen Meister ! |
|
15 juni! Er is ook een werkende klasse die nog een eindje moet reizen! Damn! [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2002 22:21] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
zaterdag avond zou inderdaad beter zijn voor ierdereen die van een grotere afstand komt.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: En voor mensen die op zaterdagmorgen moeten werken en niet zo easy vrij kunnen krijgen... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |