|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu bezig met Worms Armageddon, ondanks dat ik al met een tiental - hedendaagse - games tegelijk bezig ben Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ik zit ook te denken dat dit net niet mijn beste aanschaf ooit was. Hij is dan ook nog niet vaak uit zijn hoesje gekomen. Half Life 2 daarentegen. En worms is natuurlijk altijd hilarisch. Ik wil de eerste versie eigenlijk wel weer eens spelen op de pc. |
|
Hoe kan iemand bioshock nou niet super vinden! Ik was verslaafd tot het einde. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Het is gewoon mijn ding niet. Ik heb ook niks met horror, en daar hikt het toch een beetje tegenaan. Misschien dat het nog verandert, ik ben in ieder geval niet van plan hem voor eeuwig in zijn doosje te laten zitten. |
|
Naja, horror... Dat valt toch wel mee? Tijd voor bloopers: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bugs zijn kut. Dan moet je eens Saints Row spelen, dat is één grote bug. En betreffende Bioshock, ik kan me er gewoon nog niet mee vermaken. Vrienden van me wel, dus dan kijk ik wel hoe zij spelen, daar vermaak ik me vreemd genoeg ook prima mee. |
|
Hehe jammer van de slechte kwaliteit, maar zitten erg leuke tussen. Heb ook heel veel bugs gehad in assassins creed. 1x sprong ik op een paaltje waar een lampionnetje aanhing. Dan ding begon als een gek rond te zwaaien en ook heel hard. |
|
Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: het water in Crysis is toch iets overtuigender. Bioshock ziet er goed uit, maar heeft me niet van de sokken kunnen blazen...en die zombies weer hè? Daar ben ik inderdaad op uitgekeken. Net als bij Crysis op die aliens. Heb em echter wel uitgespeeld en het bleek dat ik alles op high prima kon spelen. Heb geen vista dus Very High zit er dan niet in. hahah |
|
Mass Effect uitgespeeld, iets te snel. Ik was zo slim om vooral de mainquest te doen. Dus, ik ben gelijk opnieuw begonnen haha |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ha! die zat ik net te checken. Gaaf. |
|
quote: Ik ben er nu ook een tijdje mee bezig, goede game, waardige non-franchise versie van KOTOR Alleen de diepgang van het verhaal, de consequenties van je acties naar je partyleden en de uitgebreidheid van de dialogen was in KOTOR een stuk sterker. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
GTA 4 ondertussen uitgespeeld! De missie's dan, niet 100%. Blijft een geniaal spel! Weer begonnen met Dead Rising, maar zit bij een klote missie vast, bah. Assassins Creed nog niet uitgespeeld, maar die is qua missie's toch erg saai vind ik. Als ik terug kom van vakantie nieuw spelletje shoppen! |
|
Neverwinter Nights uitgespeeld, laatste 2 chapters word 't toch wel erg saai en kort allemaal... in no time uitgespeeld, maar ik was dan ook bijna niet meer te verslaan met de draconic armor en armorclass 48 ofzo (/nerd) [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-08-2008 16:56] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Iedereen moet Ratchet & Clank: Tools of Destruction scoren. Nu 30 euri. Rules (net God of War qua hoe het speelt) |
|
quote: Er zitten helemaal geen zombies in bioshock |
|
Ze heten anders, maar zien er wel aardig als zombies uit imho |
|
quote: lezen? Zombies -> Bioshock, Aliens -> Crysis |
|
quote: Het zijn splicers. Mensen met gemuteerd DNA. |
|
.. en ze zien er aardig uit als zombies .. |
|
mja daar moet ik je gelijk in geven Anyway, erg zin in deze game ! http://www.gamer.nl/doc/47032/FallOut-3-hands-on |
|
quote:Nu nog hopen dat m'n pc hem trekt. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |