![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, 3rd person vind ik ronduit irritant. En het hoeft toch niet snel te gaan, kijk maar naar unreal enzo. Maar ja, een oorlogsfps waar geen vaart in zit schiet ook niet op. Ik moet gewoon niet aan die oorlogsdingen beginnen. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hehe, die oude Unreal is nog wel redelijk relaxed inderdaad, maar van het online spelen moet ik altijd een beetje huilen. Hoewel het toen, ooit, wel erg gaaf was! ![]() |
|
Kijk, dat scheelt ook, ik speel nooit online, veel relaxter. Al die zenuwachtige mannetjes aan de andere kant, brrr. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
zat net http://www.snubbyland.com/pop.php?type=games&ID=12 te spelen, tering hoe irritant, kut blokje gaat te langzaam!! ![]() |
|
quote: die cod4 instructie is om je spelniveau te bepalen. Je hoeft naar niemand te luisteren, het is behoorlijk lineair, maar wel een adrenaline rush! ![]() |
|
Haha, Battlefield: Bad Company beviel me we goed toen ik hem laatst online speelde, maar bij bijvoorbeeld Gears of War gaat het er voor mij wat te hardcore aan toe. Als ik dat doe word ik zo hard afgeslacht dat het gewoon niet leuk meer is om te spelen. ![]() |
|
quote: Nou ja, dat zegt genoeg, ik haal de instructie nieteens, ik ben te langzaam. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Is Stalker anders geen tip? Die game gaat veel minder om snelheid meer om taktisch spel.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: http://www.muslimmassacre.com/ ![]() |
|
quote: Daar kwam ik de eerste boerderij niet eens door. ![]() Ik krijg het idee dat ik eigenlijk best erg slecht ben in de hedendaagse games. ![]() Maar win maar eens van mij met galaxians oid iets uit die tijd. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Soldier of Fortune, ik werd er ziek van. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Deel 1? Want er is toch ook een deel 2? Ik ken alleen deel 1, die vond ik niet zo schokkend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, vooral deel 2, wat een ellende. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: vet spel is dat, ik ben er ver gekomen. Suck my piss ![]() |
|
Je hebt ook een deel 3, Payback, die is ellendig op een andere manier. ![]() |
|
quote: Hmmm, klinkt goed, maar eens opsnorren. ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Deel 3, Payback, is er ook; ik kan het bloeddorstige spelers van harte aanraden, ondanks de slechte afwerking. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-09-2008 0:11] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: gewoon slecht dus? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Zie Mutilator's post. ![]() ![]() |
|
Ikzelf vermaak me er prima mee; spel zonder diepgang, maar niet zo oppervlakkig als Painkiller. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik heb gister kennis gemaakt met Buzz, een quizspel op de PS3. Zeer verslavend!; 10 uur begonnen, pas tegen half 2 zijn we gestopt. De koelkast was toen ook leeg, dus moesten we wel ![]() volgend weekend weer! ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Met stip. Postal!!! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Tenzij je Manhunt op de pc kan krijgen, dat weet ik niet... ![]() Of anders Kill All Humans! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 14-09-2008 23:01] ![]() |
|
Manhunt. ![]() Even vergeten, binnenkort maar eens op de Xbox doen. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |