![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Ja, denk het wel. Hangt er een beetje vanaf hoe oud hij is. Ik weet ook niet precies hoe het met de ondersteuning van quadcore in spellen zit. 2 gig is prima! Als je XP draait kun je ook door een softwarebeperking niet meer dan 3-3,5 GB effectief draaien, dus daar hoef je je niet echt zorgen over te maken. quote: Die begint inderdaad wel wat achter te lopen. Op zich nog niet heel ernstig, zou ik zeggen, maar wordt wel grensgevalletje ![]() Verder kan je moederbord het ook nog enigszins beperken aangezien die uiteindelijk bepaalt of je het maximale uit bepaalde onderdelen haalt. quote: Niet te bijdehand doen, hè ![]() ![]() [/aanhoudende flauwheidsmodus] [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 05-10-2008 22:32] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb vista, dus ik prop er binnenkort wel wat bij. Ik heb niet echt veel verstand van moederborden, AIDA zegt onbekend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Nou ja, 2 gieg kan ook in Vista nog genoeg zijn ![]() AIDA? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Mass Effect nog een keer uitgespeeld. ![]() ![]() |
|
quote: http://www.megadownloads.nl/download/50/AIDA32.html En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Hadden ze niet hoeven doen. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-10-2008 1:28] ![]() |
|
nee inderdaad Volgens mij hebben ze weer een heerlijke cashcow gevonden aan de DS ![]() |
|
Wel in de verschillende versies in ieder geval, net als het geval was bij de GBA. Verder is de DS natuurlijk gaaf. Mijn Wii is terug, helaas zonder savegames. Skiegezang: Mijn Wii nummer is 5326 8307 8649 4241, waarschijnlijk dezelfde als voorheen? (mijn savegames zijn dus weg, maar mijn Nintendo-account is nog wel aan deze Wii gekoppeld, dus ik neem aan dat alleen de diskdrive is vervangen en de harde schijf op de één of andere manier is leeggegooid, maar alles verder hetzelfde is gebleven) [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-10-2008 12:21] ![]() |
|
quote: ik wist niet dat die al uit was. Ik moet em hebben want ik ben fan/ Suck my piss ![]() |
|
afgelopen donderdag een bétakey gewonnen voor Little Big Planet (PS3), geweldige game in 2.5D ![]() lekker zelf leveltjes ontwerpen en delen in LBP online. ![]() |
|
quote: wat voor probleem had jemet je Wii ? ![]() |
|
quote: Ahzo! Kun je dat ook niet via apparaatbeheer zien? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-10-2008 14:53] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Net dan maar aan Burnout Paradise begonnen. Voelt vertrouwd en ziet er vet uit, maar ik mis de splitscreen-multiplayer toch wel. Erg jammer dat die er niet is. ![]() |
|
Eindelijk eens Halo: Combat Evolved aan het spelen op de PC. ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Met mijn zatte kop twee keer over het snoer van mijn dansmat gestruikeld waardoor hij 1,5 meter naar beneden flikkerde. Toen wilde hij geen discs meer lezen. ![]() Edit: Nintendo levert trouwens wel altijd goede service, ze hebben me eerder al gratis een GBA-onderdeel toegestuurd en nu kreeg ik de Wii ook alweer na een week werkend terug. Ik had eigenlijk een back-up van mijn savegames moeten maken, met speciaal daarvoor ontwikkelde Wiiware. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-10-2008 22:44] ![]() |
|
quote: Daar zie ik het ook niet zo 1 2 3 staan. Ik heb wel ergens een boekje, maar waar... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ah dood door schuld, ik vind t een leuk ding die Wii, vooral de retrogames die je kunt downloaden! Maar eerlijk = eerlijk m'n ps3 heeft al flink wat meer draai-uren. (voorla nu met Little Big Planet!!!!!) [Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 07-10-2008 15:01] ![]() |
|
Hetzelfde hier, maar dan met de Xbox 360. ![]() Edit: Vandaag The Darkness uitgespeeld, best tof. Alleen kan ik niet meer aan het begin van de hoofdstukken beginnen omdat ik niet op zat te letten en aan een nieuwe game begonnen ben zonder me te realiseren dat alles dan zou worden gewist. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 07-10-2008 21:26] ![]() |
|
quote: Volgens mij niet of nauwelijks. En dan is altijd het beste van het beste willen hebben toch ineens niet handig. Want als een spel niet geoptimaliseerd is voor quad-core dan zorgt de overhead die erbij komt kijken om al die vier cores aan te spreken, ervoor dat een quad-core minder presteert dan een dual-core (omdat je in dat geval niet de snelheidswinst hebt maar wel de overhead). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Het wachten is nog steeds op Alan Wake, die ondersteunt Quad Core CPU's voor taken zoals physics, ai e.d. onder te verdelen op ieder zijn eigen core. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
![]() |
|
Straks Gears of War maar eens proberen, die schijnt toch erg vet te zijn. ![]() |
|
Ik ga maar eens verder met Uplink: Hacker Elite. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |