![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: FFVII was voor die tijd écht geniaal, qua graphics, verhaallijn e.d.. Daarnaast was het natuurlijk de eerste JRPG die in het westen echt fiks voet aan de grond zette en de weg vrij baande voor alles wat daarna nog kwam. Qua verhaal en gameplay vind ik 'm eigenlijk tegenvallen in vergelijking met FFIV, V en VI. Ben wel benieuwd wat je er van vindt als je 'm uit hebt. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Probeer hem maar eens aan te doen, dan ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
ah, dan weet ik waarschijnlijk wel wat je bedoelt. die mededeling kreeg ik toen ik zo'n power armor wilde repareren No meat is sweater ![]() |
|
Precies ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Zouden mensen eventuele spoilers van games (hierbij dus Fallout 3) achterwege willen laten? Ik lees per ongeluk, als ik dit topic open, dingen die ik helemaal nog niet wil weten. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
little big planet ![]() wat is dat een gaaf spel om met zn 4en tegelijk te spelen zeg, zelden zo'n lol gehad met zoveel eenvoud ![]() ![]() |
|
quote: oude post maargoed.... desecrator88 ![]() ![]() |
|
Morgen ligt Gears of War 2 hier op de mat! Iemand ervaring met deeltje 1? Ben niet echt zo'n fan van shooters op consoles, maar bij GoW schijnt dit wel ok te werken toch? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Brothers In Arms: Hell's Highway gisteren geïnstalleerd en nu al uitgespeeld ![]() (Wel weer een erg mooi spel trouwens!) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Moet ik ook nog eens proberen, is 't te makkelijk ofzo? Ondertussen nog steeds uren aan het vermaken met H&D2 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Nee, niet bijzonder makkelijk. Ik heb 'em echter wel eerst op Casual gespeeld, wat de meest makkelijke modus is. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Ik ben sowieso geen liefhebber van shooters, maar Gears of War vind ik echt geweldig. Met het tweede deel ga ik denk ik ook maar eens online, omdat ik veel mensen ken die hem gaan spelen. Het gaat nog veel training vergen voordat ik niet meer binnen twaalf seconden bruut anaal vernederd word bij online matches, maar dat schijnt normaal te zijn. ![]() |
|
quote:Die schijnt inderdaad vet te zijn ja, maar ik geloof dat hij er alleen voor de PS3 is. Enige kans dat hij ooit ook naar de 360 komt? ![]() |
|
Alex Evans Says LittleBigPlanet Would Be 'Different Game' on 360 Game's designer claims PS3's mandatory hard drive makes it the platform for their game. By Kyle Stallock, 09/10/2008 Sackboy Plushie In an interview with GamesIndustry.biz, Alex Evans, co-founder of LittleBigPlanet developer Media Molecule, claimed the developer couldn't have made the upcoming game on the Xbox 360. Evans says LBP was, like any good exclusive, designed with the strengths of the PlayStation 3 in mind. "In other words, if you're a game designer, from day one you know your platform, and you just cane it on that platform. You're not worrying about cross-platform, your not worrying about anyone else's hardware design," explains Evans. Evans also praises Sony's decision to include a hard drive, saying, "The design decisions on the PS3 are huge, and I'm sure you realize that having a hard drive on every unit makes a difference. That's another thing -- if we didn't have a hard drive on every unit, we'd have to scale back the ambition of what you could save and do. So yes, you could make this game on the 360, but it'd be a different game." He adds, "I love certain things on the PS3, and the hard drive is one of them. And it's just not that it exists, it's that it's on every single SKU." Add the fact that the game data takes up an entire dual layer Blu-ray disc (40G ![]() ![]() |
|
Ah, dat beantwoordt het wel. Jammer. ![]() |
|
toch al een aardig tijdje bezig geweest met fallout. Al een redelijk eind met de mainquest. Op een gegeven moment kun je powerarmor leren bij zo'n b.o.s. ventje. Wie heeft er al bobbleheads gevonden? ![]() |
|
quote: Ik zag de game gespeeld worden op de playstation undergroundparty. Ik moet zeggen dat het er allemaal behoorlijk ingewikkeld uitzag. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-11-2008 21:50] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Nog maar twee tot nu toe. ![]() |
|
ik had er ook 2, en voor dat ik het wist had ik de mainquest klaar! erg kort :S Aangezien je niet verder kon ben ik maar overnieuw begonnen. Toch me maar bezig houden met alles behalve de main ![]() |
|
Ik heb er inmiddels drie. Jammer dat de main quest zo kort is dan, omdat het spel zelf wel erg uitgebreid is. Wat ik ook wel jammer vind is dat je zo snel op het maximum level zit, ik ben nu level 20 en heb nog maar de helft van de quests gedaan, laat staan alles verkend. Edit: Ik kan nu denk ik ook beginnen aan de laatste missie. Nog maar even verder rondbanjeren in de Wastelands dan. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-11-2008 16:31] ![]() |
|
Oh is 20 echt het hoogste lvl wat je kunt halen? balen! Ps. heb je de bobblehead medicine in het begin gepakt nog in vault 101? anders kun je er nu niet meer bij. Ach en anders heb je nog een reden om overnieuw te beginnen ![]() Denk dat ik toch maar zo'n stategie boek haal, vond het bij oblivion ook erg handig. Zo weet je tenminste waar alle quests zo'n beetje zitten. Gisteren trouwens eventjes little big planet gespeeld. Had niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden. Ziet er goed uit, en is heel erg leuk ![]() |
|
staat little big planet enigzinds misschien in verband met little big adventure? ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: [SPOILERS] Die heb ik in het begin niet gepakt, maar na The Waters of Life ontvang je een nieuw radiosignaal en krijg je de kans om terug te keren na Vault 101, toen heb ik hem alsnog opgehaald. ![]() Verder zijn er nog een aantal te missen in de main quest. Er is vast wel een site waarop alle informatie over Fallout 3 te vinden is. Ik wil het nu allemaal nog niet weten en het zelf ontdekken, maar bij Lost Odyssey heb ik op die manier wel een aantal quests gedaan nadat ik het spel had uitgespeeld. Daar had ik anders het geduld niet voor kunnen opbrengen. Ik wil Fallout eigenlijk sowieso nog wel met een evil en een neutral character uitspelen en wat verschillende stats uitproberen, maar ik denk dat ik één personage aanhoud om gewoon mee rond te lopen en de boel mee te verkennen. Edit: Toch de laatste missie ook maar eens bekeken, de main quest had inderdaad wel wat langer mogen zijn en ik vond de einden ook tegenvallen, inclusief een nare plothole en het gebrek aan een eindbaas. [/SPOILERS] Niet erg Fallout, maar wel een goede game, vind ik. Al begrijp ik wel dat sommige fans teleurgesteld zijn. quote: Nee. Ik heb wel veel plezier gehad met Little Big Adventure 2. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 09-11-2008 22:31] ![]() |
|
ik heb opgezocht waar de bobbleheads liggen, ik ga er niet persee naar opzoek, alleen als ik ergens ben en de naam komt me bekend voor kijk ik naar de bobblehead. Heb er nu 5. [SPOILER] Heb je al een hond gevonden? Je kunt hem bij de vuilnisbelt vinden, een flink eind boven de bethesda ruins. Heb hem maar in mijn megaton huis gedaan, anders gaatie dood [EIND SPOILER] ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |