|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja dus |
|
LOL Maar wel heel verslavend, hehe. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Diablo III al uit? |
|
Mag van mij ook wel ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: van gister; 'When will Diablo III be released? It’s too early to estimate Diablo III’s release date. As with all Blizzard Entertainment games, our goal is to create a game that is as fun, balanced, and polished as possible. We intend to take as much time developing Diablo III as is necessary to ensure the game meets our own high expectations and those of our players.' mmmmmm, mag toch hopen dat het binnen een jaar is, de visuals zien er goed, maar voor hoe lang...? Verder lijkt de game niet veel te veranderen. Nog steeds van die schatkistjes waar op een lullige manier iets uitploept...de mirror nog steed een platte schijf...ben benieuwd of ze ook met iets innovatiefs op de proppen komen. |
|
Je moet me ook niet al te serieus nemen Godver ik wil diablo III, ben nu lekker gemaakt |
|
quote: Mirror? Portals? De monsters zijn (voor Diablo) enigszins innovatief en de manier van skills gebruiken en de flow van combat wordt op de schop genomen. Dat is denk ik de belangrijkste innovatie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
er moet niet teveel veranderen imho .. |
|
quote: Blizzard kennende veranderen ze niet zoveel, maar genoeg om het een interessante spelervaring te houden. Net als van Diablo 1 naar 2 en van Warcraft 1 naar 2 naar 3 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dat bedoel ik, die portals zien eruit als mirrors , die nieuwe skill selectie is wel een vooruitgang inderdaad. |
|
Vandaag voor het eerst GTA IV online gespeeld! Damn wat is dat gaaf! |
|
Race Driver: GRID anyone? |
|
Wel bij huisgenoot gezien, lijkt me leuk spel Binnenkort eens proberen op de nieuwe pc :D Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Demo van gedownload. Speelt wel lekker, flashback idee is ook gaaf. Alleen ben geen race fan. Ook de demo van Battlefield Bad Company gedownload (heb Xbox live ontdekt ) en dat is ook een vet spel! |
|
Grid en bad company heb ik ook de demo's van gespeeld. Grid was erg cool. Maar ik moet eerst pgr3 nog goed spelen. Bad company ziet er prima uit en speelt leuk maar fps-en is toch meer een pc ding ohh en xbox bezitters, post even je gamertag. De mijne is heel verassend Rajackar. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 30-06-2008 20:06] |
|
Moet zeggen dat ik Bad Company best lekker vond spelen, al zijn muis + toetsenbord fijner bij FPS, vooral als je het online speelt. Gamertag: Thrashhaak |
|
quote: Cenotaph. Maar ik zit niet op live "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
|
|
nieuwe firmware voor ps3 komt morgen, hoef je ein-de-lijk niet meer helemaal uit de game om een berichtje te sturen! |
|
Hoef ik nu ook niet. Als ik een spelletje zit te spelen kan iedereen gewoon vierkant de hort op met berichtjes. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik zet zelfs m'n telefoon uit! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat doe ik dan nog net niet. Maar verder, als ik wil chatten ga ik wel op MSN zitten of log ik hier op het forum in of zo. Zie het nut er niet zo van om dat ook nog eens tijdens het gamen te moeten doen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Schaep. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |