|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Square/Enix, goeie shit! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ook originele gameplay, catchy J-pop en heel verslavend, van wat ik zo zag. |
|
Zo heel af en toe denk ik dan, ik zou best een DS willen hebben. Maar voor die enkele game ga ik zo'n ding ook weer niet aanschaffen. Heb nog wel steeds lol van mijn PSP, en momenteel vooral van Patapon: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Lijkt me ook wel een gaaf spel! Ik ben een beetje van de handhelds af, maar dit is wel de tijd waarin er echt gave dingen voor uitkomen. |
|
Lekker wazig en ritmisch, Patapon. Leuke shit, alleen niet echt speelbaar als je onderweg bent omdat je je teveel moet concentreren en dat lukt niet best in een volle trein. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ga vanavond voor het eerst beginnen in Fallout. Gemis in mijn opvoeding, ik weet het. Ik ben benieuwd! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Trek je vooral niets aan van de tijdslimiet, daar ging het bij mij de eerste keer fout. Gewoon het spel spelen en dan komt het wel goed. |
|
quote: Toch maar even doen ja. Of op zijn minst even de verhaallijn lezen. Ik heb nu geen idee meer wat er aan de hand is. |
|
|
|
Gisteravond de ps3-demo van bioshock gedaan. Mja, wel cool, maar het oogt en voelt een beetje achterhaald vgl met de rest van de spellen die'k heb. Maar ik denk wel da'k em ga halen, wel cool op zich. |
|
quote: +1, ik heb het pas gedowned, moet het nog installeren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
vandaag de bioshock demo gedownload voor de ps3... oh man wat heb ik zin om hem te spelen Gewoon de hele sfeer van het spel is zo gaaf |
|
ja sfeertje is idd cool |
|
dit topic is kek signature |
|
ben eigenlijk helemaal geen race-spel gamer, maar burnout paradise is toch best wel geinig om te spelen. En ach, al die prijzen staan ook wel goed op je ps3 account |
|
nadat ik erachter ben gekomen dat er weer geen ruk te spelen is op de 360 heb ik The Witcher enhanced edition gekocht. Wat een spel zeg! Had de reguliere versie al uitgespeeld, maar dit is iets wat je op de console niet zal zien. Tevens de nieuwe Stalker, goede sfeer en een uitgebouwd wapen/armor upgrade systeem maakt het net ff wat beter. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hehe, niet verwacht dat jij een Xbox had. The Witcher is zeker gaaf. |
|
quote: Gast die sfeer in die game is juist fokking goed! Tenminste op xbox360 |
|
Op de PC en Playstation 3 ook wel. Kopen FRNK! |
|
quote: En ik ben er doorheen. Ergo: Halo 3 speelt heel erg lekker, ik heb eigenlijk nog nooit een game zo soepel zien lopen op een console. Bijna geen haperingen terwijl het laden ook tijdens het spelen gebeurt (uiteraard moet er af en toe wel een filmpje of een compleet nieuwe map geladen worden, maar dit is alleen na een duidelijk afgerond deel van de campaign). Hierdoor loop je door relatief grote mappen zonder stil te vallen omdat er geladen moet worden, en dit in een erg mooie en gedetailleerde omgeving! De nadelen zijn dus dat je 1 & 2 moet kennen om te begrijpen wat er gebeurt, de bestuurders van de voertuigen van jouw team je gewoon omver rijden, de game af en toe wat straightforward is (of dit per se een nadeel is weet ik niet), het saven en laden niet helder werkt (en je voor zover ik weet slechts 1 savegame hebt) waardoor ik soms stukken opnieuw moest spelen en dat de solocampaign relatief kort is. Buiten dit: erg vet! |
|
quote: quote: |
|
Wat een dom volk, hè? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vandaag die nieuwe stalker geinstalleerd. Alles moet zo ongeveer op low, maar goed. Tot nu toe bevaltie me wel. Maar het wordt duidelijk tijd voor een nieuwe videokaart. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Komt de rest van je systeem wel mee dan? Anders is het zonde van het geld van de nieuwe videokaart Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |