![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inmiddels natuurlijk opgelost, was een kwestie van niet goed kijken, zoals zo vaak het geval is. Maar TFU is echt wel een leuke game. Valt me na alle redelijk negatieve kritiek honderd procent mee. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Mensen zijn te verwend. ![]() Ik ga ook weer even verder nu! ![]() ![]() |
|
Speel het eens uit zonder cheats. ![]() |
|
quote: Hehe, ik heb er nu bijna 4 ![]() Had iets te veel tijd toen ik nog "studeerde" Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Straks hebben: Fallout 3 Tales of Vespiria (dankjewel, Ralph!) Gears of War 2 Red Alert 3 (toch maar de pc-versie denk ik, hehe) Verkopen: Mario Kart Wii (inclusief stuur) Link's Crossbow Training (inclusief Wii Zapper) Dancing Stage Mario Mix (inclusief dansmat) Mortal Kombat: Deadly Alliance Super Mario Sunshine Denk er toch nog wel 120 euro uit te kunnen slepen. ![]() Aan de Gamecube, Gameboy Advance, Dead or Alive 4 en The Darkness is wat mij betreft toch te weinig geld te verdienen, dus die houd ik maar zelf. ![]() Blue Dragon heeft echt teveel poep-verwijzingen, maar is wel vermakelijk, Puzzle Quest: Challenge of the Warlords is best verslavend, en verder moet ik maar eens wat nuttigs gaan doen. ![]() ![]() |
|
quote: Ja dit is pas het begin, wacht maar af.. De kritieken zijn niet voor niets omdat de verwachtingen hoog waren en het spel gewoon eigenlijk een techdemo is. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Schaep... WAAROM! Mario Kart Wii verkopen? :') Als ik begin oktober m'n loon krijg, is het zover: Xbox! Ben er nog niet helemaal uit welke game ik er als eerste bij koop, maar ik neig naar SCIV. Kan helaasch eerst nog geen 2e controller en een Gold lidmaatschap betalen, dus dat dan maar in november. Oh, en Star Wars eergisteren al uitgespeeld. :') Is wel übervet om te doen, meteen voor de 2e keer begonnen. ![]() |
|
Ah, gaaf! De eerste maand Xbox Live Gold krijg je er al bij. ![]() Mario Kart Wii gaf me gewoon niet hetzelfde gevoel en plezier als Mario Kart Double Dash en ik heb het weinig gespeeld. Nu is er ook nog wat geld voor te krijgen, als ik zo rondkijk op marktplaats.nl krijg ik de indruk dat er nog steeds niet genoeg exemplaren in de winkel liggen. ![]() ![]() |
|
quote:Omdat het tegenwoordig voor de grote massa gemaakt wordt en dus te makkelijk is. ![]() |
|
quote: Zo ver ben ik nog niet (wel bijna), maar ik vind 'm ook nog steeds heel tof. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ah, beter! ![]() ![]() quote: Ik vind Double Dash nu juist een beetje ondermaats. Niet omdat Mario Kart Wii nieuw is, want ik speel Mario Kart 64 ook nog steeds graag. Denk dat ik daarom Double Dash maar ga verkopen... ![]() ![]() @ Ralph: Ik moet nog wel de Holocrons, Colour Crystals en Saber Hilts verzamelen, daar ben ik wel zoet mee. ![]() ![]() |
|
quote: Je kan inderdaad gewoon een tegoed in de winkel kopen, en eventueel online als je een creditcard hebt. ![]() Het is volgens mij voor het eerst dat ik games verkoop, hehe. ![]() |
|
signature ![]() |
|
Geinig trouwens, dat Xbox LIVE-gebeuren op Xbox.com. Profielen bekijken en zien wie er online is en wat ze aan het doen zijn. Handig voor de multiplayer. Ja, daar kwam ik afgelopen weekend pas achter. ![]() |
|
quote:tering saai ![]() |
|
![]() moet je die andere es spelen signature ![]() |
|
Gisteravond gekocht bij Videoland voor 3 euro: Deus Ex. ![]() ![]() |
|
Check DIT man. Starcraft in Spore!! http://www.starcraftwire.net/gallery/showphoto.php?photo=924 http://www.starcraftwire.net/gallery/showgallery.php?cat=504 ![]() En Zerg in Spore!!! http://www.starcraftwire.net/n/608/starcraft-in-spore ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
ben nog niet eens tot die stage gekomen, boring Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Beste 3 euro die je dit jaar kan besteden ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
Er zijn hier nog meer RaceDriver Grid-spelers toch? Je kunt ook online private events aanmaken. Iemand? ![]() |
|
quote: Beleef er tot nu toe heel veel plezier aan. ![]() ![]() |
|
Net Mercenary 2 demo gespeeld, hmm valt me eigenlijk best tegen .. ![]() |
|
quote: Ah ja, naar dat online gebeuren wou ik ook nog even kijken. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |