![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Morgen eindelijk Brothers in arms halen! Fuckin dikke tiefus HEERSCHHHH! ![]() The trend is dead. ![]() |
|
Gister Stranglehold gekocht voor de Xbox. Best gaaf, knallen John Woo style. ![]() ![]() |
|
quote: Je had gelijk qua spore, 50 euro betaald en na 3 dagen was ik het zat. Naja, leuk voor af en toe ![]() Ben maar weer aan het WoW'en dus ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Ja, ik. quote: Multiplayer schijnt zwaar tegen te vallen. ![]() |
|
quote: Ja, hij is voor pc . Maar ik ga hem voor de 360 halen quote: Ik kan toch geen multiplayer op me 360. En, BIA speel ik altijd alleen maar Single Player. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Cees op 27-09-2008 18:30] The trend is dead. ![]() |
|
Net het moeilijkste gevecht in Lost Odyssey gewonnen, nu maar snel een leven gaan zoeken. ![]() |
|
Ja vast, zo vaak als jij in deze topic post, bedoel je. ![]() ![]() |
|
Ik game haast nooit! ![]() |
|
![]() ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Gelukkig wel voor de PC ja, ik wacht nog wel ff. "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: Carmageddon!!! Carmageddoncarmageddon. (met armageddon van carnivore in gedachten) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Dat was natuurlijk übervet! Al begreep ik nooit wanneer je nou precies andermans auto kreeg. Iemand trouwens nog een goede partygame voor de 360? Ik heb vier controllers liggen maar ze worden niet gebruikt, dus daar moet verandering in komen. ![]() |
|
Je kreeg de auto als je die aan puin had gebeukt ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 28-09-2008 16:24] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ja, het level eindigde als je ze allemaal in puin had gebeukt (of je de race uitreed, maar dat is misschien 1 keer gelukt). Maar je kreeg verre van altijd een nieuwe auto. Hoe werd dat bepaald? ![]() |
|
hm nu je het zegt ja! volgens mij werd je uitgedaagd door iemand, of kon je iemand uitdagen. zodra je die kapot had gebeukt kreeg je de auto! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Zaterdag Star Wars: The Force Unleashed uitgespeeld en ik vond 'm gewoon vet. ![]() Vanavond direct overnieuw beginnen om al die holocrons en zo te vergaren. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Oud nieuws, maar bioshock komt een weekje eerder uit voor de ps3! Toch wel weer zin om hem voor de zoveelste keer opnieuw te gaan spelen. Rockband moet nog maar ff wachten, geen geld voor op't moment. Misschien toch maar wachten op rockband 2 (wanneer die dan ook mag uitkomen) Oktober is duur genoeg. Fallout + bioshock ![]() |
|
Fallout 3 wordt kut. Rockband/Guitar Hero en aanverwante games worden in zo'n sneltreintempo uitgebracht dat daar zo ook geen reet meer aan is. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Waarom? ![]() |
|
quote: Klopt ja, bij het kiezen van een level zag je dat volgensmij. Als eerste moest je het opnemen tegen die viking in die hotrod dacht ik. ![]() |
|
Fallout3 wordt rete gaaf! zeker weten. En guitarhero is wel over z'n prime heen inderdaad, maar rockband is gewoon anders. Dat guitarhero dat nou gaat na-apen is jammer, maar ja. Ze willen ook dj hero, dance hero en weet ik wat allemaal voor heroes uitbrengen. Over uitmelkerij gesproken.. ![]() |
|
quote: Fallout 3 wordt, zoals het er nu naar uitziet, een zelfde soort game als Oblivion en heeft qua gameplay geen donder meer met Fallout te maken. En Oblivion was natuurlijk driewerf kut. Vond je die zeker ook retegaaf? ![]() @ Schaep: daarom dus. ![]() quote: Dat bedoel ik, iets met overkill. En Rockband is niets anders, dat is gewoon hetzelfde reeds achterhaalde principe in een ander jasje. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 29-09-2008 13:17] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Omdat het geen birdview 2D-game is en de gevechten niet meer verplicht turn-based zijn? De rest is volgens mij gewoon bewaard gebleven. Oblivion begon mij ook snel te vervelen, in tegenstelling met Morrowind, maar dit lijkt me niet echt te vergelijken. Ik zie mezelf al rondlopen door Oblivion, samen met Dogmeat en mijn Turbo Plasma Rifle terwijl ik willekeurige personages doormidden schiet. ![]() ![]() |
|
quote: Ik zie die screens, ik zie de filmpjes en lees de verhalen en dat gevoel bekruipt me gewoon heel erg. Hopelijk heb ik het verkeerd, want ik speel graag ook een goed derde deel (eerste twee waren imho geweldig), maar ik ben er heel huiverig voor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |