|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
gekocht? [Dit bericht is gewijzigd door Snark op 20-11-2009 23:47] |
|
ja xag t.. sidegrade noemen ze dat ik twijfel een beetje... wij doen alles met guitar rig en dan moet ik nu weer switchen en met de podshizzle werken... als dat er nou aan te plakken was... |
|
Die gitaarsounds zijn niet geweldig, maar aangezien ik dat aspect toch voor demo's gebruik is het niet erg. Mijn podfarm sounds kun je er ook inhangen zonder het te draaien en dat klinkt niet minder dan een guitarrig, vind ik Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Guitarrig word je sowiso niet blij van "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmm, heb momenteel Guitarrig 3 draaien.. suggesties voor betere software ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Je hebt o.a revalver en de gratis 8505 plug ins die echt 1000000 keer beter klinken.. (die 8505 moet je wel een coole impulse bij zoeken though..) "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Hmmm. Dat Revalver is niet zo groot, of zie ik dat verkeerd.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nope, ain't bad "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Maar nog geen 70 MB ? Dat is redelijk tiny. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 21-11-2009 14:04] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
'Overloud' moet je ook es checken. Wel aardige metalsounds uit gehoord bij een maat. http://www.overloud.com/ samples; http://www.overloud.com/en/products/th1/?itemid=116 [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-11-2009 15:51] |
|
Zal het eens checken, maareh.. ik maak geen metal, dat weet je. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
maaar, maar.. wat dan wel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
goeie muziek.. maarja; Goeie muziek [..vul in ] quote:ja ok, maar kan wel meer Ik had dus bij die maat alleen metalsounds gehoord. Maar check samples ja [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-11-2009 20:37] |
|
quote: Waar ik zin in heb. En da's zelden metal. Maareh, FRNKie, zal 'm eens checken. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Goeie muziek is nog geen metal! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
yeah haha! |
|
Nou... laatst Heavy Lord in 1 keer drums/bass/gitaren opgenomen en zoals het nu lijkt ga ik geen drupje compressie op de drums gebruiken. Alleen de nodige hoog en laag af filters op gitaar. En lijkt bass alleen maar compressie met wat sidechaining van de kick nodig te hebben. Het word nog eens wat.. zouden de tijden van eindeloze pieken en dalen qua eq en 15 db compressie over zijn? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
check je myspace JB.. opname Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik hoop het, kan het alleen maar toejuichen als er weer eens wat zonder dat eeuwige gecompress wordt opgenomen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Grind moet je dan weer keihard compressen natuurlijk Momenteel een liveshow van een band met: 2 gitaristen, (semi) akoestisch. 2 bassisten, 1 elektrisch fretloos, 1 akoestisch & fretted. 1 Cello. En een drumkit aan het mixen. Ik dacht dat normale bands mixen al moeilijk was, maar keeeenker dit slaat alles. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
JB, ik ben op zoek naar een opname mengtafel, heb je wat tips waar ik eens naar zou kunnen kijken? Budget heb ik wel wat opzich. |
|
Midas Venice 320 For real though, is een erg coole tafel voor niet zo eens heel erg veel geld. Die eq kicked elke eq in mijn kut computertje. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heb je wat meer merken ofzo dat ik even rond kan gaan neuzen? Midas hoor ik veel goeds over, en laatst ook gewerkt met een Tascam en een waarvan ik de naam vergeten ben A..&... Die waar ik de naam niet meer van weet vond ik wel relaxed. |
|
Allen@heath wss. Van beide merken ben ik persoonlijk daar weer geen fan en vind ik voor studiowerk geen vervanging voor wat ik ITB kan De Midas daar in tegen zou ik een erg chille toevoeging op mijn huidige gear vinden. Sowiso als je al wat meer outboard hebt. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |