IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : VS vs. Irak???? Vorige pagina | Volgende pagina
linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 06-09-2002 14:20 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 13:22 schreef Slechtheid het volgende:
Amerika had dus Irak gebombardeerd vanmorgen.


dat bombaderen gebeurt wekelijks in de no-fly zones.
vanmorgen betrof het ook een lucht verdedigings instalatie in de no-fly zone die al weken de vliegtuigen van de aliantie tracked.
(dit centrum ligt ook op een mogelijke invals route voor een enventuele invasie)

Het tracken is het locken van een vliegtuig wat een signaal afgeeft in het vliegtuig dat het elk moment uit de lucht kan worden geschoten.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 06-09-2002 15:00 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

En onze regering is geen haar beter lees ik net;

DEN HAAG - Nederland steunt een militaire actie tegen Irak, ook als daartoe geen besluit ligt van de VN-veiligheidsraad. Net als minister van Buitenlandse Zaken De Hooop Scheffer vindt een meerderheid van de kamer een resolutie van de Veiligheidsraad 'wenselijk' maar niet noodzakelijk.

Waarom is er dan godver nog een veiligheids raad als behalve de VS ook andere landen waaronder wij zelf ze gewoon negeren...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-09-2002 15:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh, kom je er nu pas achter dat die hele VN en die veiligheidsraad geen ene zak uitmaken ?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-09-2002 21:01 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 september 2002 15:00 schreef Dargull het volgende:
En onze regering is geen haar beter lees ik net;

DEN HAAG - Nederland steunt een militaire actie tegen Irak, ook als daartoe geen besluit ligt van de VN-veiligheidsraad. Net als minister van Buitenlandse Zaken De Hooop Scheffer vindt een meerderheid van de kamer een resolutie van de Veiligheidsraad 'wenselijk' maar niet noodzakelijk.

Waarom is er dan godver nog een veiligheids raad als behalve de VS ook andere landen waaronder wij zelf ze gewoon negeren...




laat amerika maar zonder steun van die veiligheidsraad en andere landen teker gaan en kijk hoe hard ze op hun bek gaan straks


Je moeder.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 06-09-2002 21:05 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 21:01 schreef karnivoor het volgende:
laat amerika maar zonder steun van die veiligheidsraad en andere landen teker gaan en kijk hoe hard ze op hun bek gaan straks



Hopenlijk heeeeel hard


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 21:27 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 6 september 2002 15:02 schreef Jenje het volgende:
Goh, kom je er nu pas achter dat die hele VN en die veiligheidsraad geen ene zak uitmaken ?

Inderdaad, maar vroeger wachtte Nederland tenminste nog op Frankrijk en Duitsland. Word Nederland zo erg als het VK?


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-09-2002 21:29 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dat is nu juist de grap; de VS worden wel gesteund. Er zijn niet veel landen die de politieke ballen hebben om "voor de terroristen" te zijn.


Touché, pussycat!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 06-09-2002 21:31 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ook zoiets leuks: Is er uitgelekt dat ze Irak zijn gaan bombarderen, en dan vestigen ze gelijk de aandacht weer op de gebeurtenissen van 11 september.



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-09-2002 21:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als je niet tegen de vijand bent, ben je een vriend ervan dus hmz... laten we ons aansluiten bij irak, gaan ze ons ook bombarderen.

leuk man, wat valt er te raken behalve burgers


Je moeder.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 21:38 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik word zo razend van dat gezeik over "de as van het kwaad" en dat ze Irak bombarderen voor de wereldvrede. En ik irriteer mezelf ermee omdat ik iets wil doen en ik weet nooit wat.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-09-2002 21:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
-knip- ...En ik irriteer mezelf ermee omdat ik iets wil doen en ik weet nooit wat.


ik ken het nutteloze/kansloze gevoel jah daarom trek ik me hierbij terug uit deze discussie en ga douchen


Je moeder.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 06-09-2002 21:42 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik word maar communist denk ik.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-09-2002 21:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 september 2002 21:42 schreef DimmuChild het volgende:
Ik word maar communist denk ik.




Je moeder.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 06-09-2002 21:45 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hé, jij was toch douchen? (pc onder de pomp?)


Touché, pussycat!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 21:46 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik weet iig niet meer voor wie ik nog moet stemmen bij de volgende verkiezingen, want alle partijen zijn grijs als het op buitenlandse politiek aankomt. Links bestaat al helemaal niet meer..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 06-09-2002 22:27 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

Christenen die Moslims bombarderen
boeiuh
Moslims die Christenen afmaken
boeiuh
kutreligies, domme excusen voor onwetenheid en nog anderen ermee lastig vallen ook

over die rellen met hooligans zei men ook:
in een kooi stoppen, elkaar laten afmaken tot er 1 over is en die dan op de brandstapel gooien
dus waarom niet hetzelfde doen met moslims en christenen
het is toch altijd gezeik met die lui

1 miljard moslims tegenover 1 miljard christenen
als ze elkaar afmaken zijn we in 1 klap van een aantal problemen af
overbevolking
trieste religies
en een hoop gezeik


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 06-09-2002 22:29 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 22:27 schreef Volthor Kahn het volgende:
Christenen die Moslims bombarderen
boeiuh
Moslims die Christenen afmaken
boeiuh
kutreligies, domme excusen voor onwetenheid en nog anderen ermee lastig vallen ook

over die rellen met hooligans zei men ook:
in een kooi stoppen, elkaar laten afmaken tot er 1 over is en die dan op de brandstapel gooien
dus waarom niet hetzelfde doen met moslims en christenen
het is toch altijd gezeik met die lui

1 miljard moslims tegenover 1 miljard christenen
als ze elkaar afmaken zijn we in 1 klap van een aantal problemen af
overbevolking
trieste religies
en een hoop gezeik


dank u voor deze wijze woorden


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 06-09-2002 22:32 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

nou ja, wijs?

radicaal? ja, dat in ieder geval
vernieuwend? nee, denk het niet
een echte oplossing? ........


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 06-09-2002 22:40 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 6 september 2002 22:27 schreef Volthor Kahn het volgende:
Christenen die Moslims bombarderen
boeiuh
Moslims die Christenen afmaken
boeiuh
kutreligies, domme excusen voor onwetenheid en nog anderen ermee lastig vallen ook

over die rellen met hooligans zei men ook:
in een kooi stoppen, elkaar laten afmaken tot er 1 over is en die dan op de brandstapel gooien
dus waarom niet hetzelfde doen met moslims en christenen
het is toch altijd gezeik met die lui

1 miljard moslims tegenover 1 miljard christenen
als ze elkaar afmaken zijn we in 1 klap van een aantal problemen af
overbevolking
trieste religies
en een hoop gezeik



Wijze woorden? Doe me een lol zeg!

Alsof dit over religie gaat. Dit gaat niet (in de eerste instantie) om religie, maar om de almachtige amerikaanse wapenindustrie die achter de schermen de touwtjes in handen heeft en wil VERKOPEN. Het gaat dus om geld. En om olie. Want die honden willen ook nog eventjes Saoudie-arabiuh bezetten, zodat ze de oliehandel in handen krijgen. Dat betekent dus dat die koning afgezet wordt (de enige die nog een beetje pro-westers is), want de rest van die arabieren heeft een scheithekel aan hem. Nou, alle andere moslim-landen hebben al gezegd dat ze elkaar steunen, dus we krijgen de hele arabische wereld over ons heen door dat zwijn Bush en zijn vriendjes. En Europa heeft niets te vertellen, want de VS gedraagt zich als een stel dictators. Noem mij een pessimist, maar hier komen wij zeker niet zonder kleerscheuren vanaf. Zeker omdat we niet een vijand hebben.....
Zoals de Misfits al zongen: "Evil is as humans do, bible prophecy comes true.....



~ By the fallen one I shall arise ~


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 06-09-2002 22:46 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

net of ik zei dat het helemaal door religie komt

religie is 1 van de oorzaken

mij ging het echter meer om het idee van een oorlog tussen moslims en christenen
want........
de moslimlanden kiezen waarschijnlijk massaal de kant van Irak. Vooral door de recente gebeurtenissen in Afghanistan, Israel, Indonesie en de VS
de landen in het Midden Oosten zullen ook denken, en terecht, dat Bush en zijn landgenoten het altijd op de moslims voorzien hebben

Bush en zijn landgenoten zien liever het Midden-Oosten geheel plat en niet alleen door de olie


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 07-09-2002 12:40 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

erg toepaselijk jpegje



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-09-2002 15:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 22:46 schreef Volthor Kahn het volgende:
net of ik zei dat het helemaal door religie komt

religie is 1 van de oorzaken

mij ging het echter meer om het idee van een oorlog tussen moslims en christenen
want........
de moslimlanden kiezen waarschijnlijk massaal de kant van Irak. Vooral door de recente gebeurtenissen in Afghanistan, Israel, Indonesie en de VS
de landen in het Midden Oosten zullen ook denken, en terecht, dat Bush en zijn landgenoten het altijd op de moslims voorzien hebben

Bush en zijn landgenoten zien liever het Midden-Oosten geheel plat en niet alleen door de olie


welnee, alle moslims hebben net zo een grote hekel aan elkaar als toendertijd amerika en rusland. de amerikanen komen er echt wel weer makkelijk vanaf.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 07-09-2002 15:24 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 12:40 schreef linknl het volgende:
erg toepaselijk jpegje



LOL


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 07-09-2002 16:43 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 15:17 schreef attila_de_hun het volgende:
welnee, alle moslims hebben net zo een grote hekel aan elkaar als toendertijd amerika en rusland. de amerikanen komen er echt wel weer makkelijk vanaf.


helaas wel ja, dus leren ze het nooit, het mag hard klinken maar de vs vraagt met z'n buitenlandse politiek gewoon om een 2e 11 sept.

Wel zeggen trouwens, iemand "moet" de normen en waarden van de "democratie" verdedigen en als de vs het niet doet wie dan wel?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-09-2002 20:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

sommige amerikaanse acties zijn nog wel te begrijpen, eigen land eerst/beschermen van eigen land, maar idd met de manier waarop het gebeurd krijg je juist meer tegenwerking...


Je moeder.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen