![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik leef opzich vrij gezond, behalve dan het roken en regelmatig alcohol gebruik hehe Ik ben in elkgeval tevreden met me potjes ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Mijn. Niet me. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: En net op de deurmat geploft. ![]() ![]() |
|
Hawke Sport HD 3-9x40 ![]() ![]() |
|
Vet ding. Zullen je schiet prestaties een stuk beter van worden ![]() ![]() |
|
Deze is maar tijdelijk, ik ben opzoek naar iets met minder vergroting en een verlichte dot/kruis, heb al wat op het oog, maar ik kijk nog even verder. Ik zoek dus een iets dynamischer model ![]() ![]() |
|
een maat van me heeft die je postte ook, vond m wel fijn. Verlichte dot/kruis, is dat voor in het donker dan? Ik vind die stipjes in je vizier overdag bloedirritant, hehe [Dit bericht is gewijzigd door Sjaakie op 06-11-2008 15:29] ![]() |
|
Dat zou kunnen, maar het grootste voordeel van een dot is dat je hem als reddot kunt gebruiken en vooral als je de vergroting terugdraait naar 1x, heb je als het ware een reddot en dat mikt heel snel, voordeel dat je wel vergroting hebt als je die nodig hebt (doel ter grote van een kluiduif op 100m bijvoorbeeld. Dat is denk ik Milldot wat je bedoeld, daarmee kun je afstanden schatten en afhouden(voor wind en bewegende doelen), maar wat ik van de meeste lange afstand schutters lees is dat ze het liefst een zo kaal mogelijke reticle preferen, fine duplex of target. ![]() |
|
Markeert die reddot ook op het doel dan? Lange afstanden vond ik inderdaad een compleet kaal vizier veel en veel fijner mikken/vuren dan al die tierelantijntjes erin, hehe ![]() |
|
quote: Een echte facial al eens geprobeerd? ![]() |
|
Het is geen laser dus als het goed is niet, het wordt geprojecteerd op een stuk glas, of op een manier die ik nog steeds niet begrijp bij holografische optiek zoals een Eotech. Bij enige modellen komt er wel wat licht door maar dat beperkt zich van een paar centimeter tot een meter. Een laser zou ik ook nog wel willen ook in combinatie met een lamp. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-11-2008 16:13] ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hè peib. Dat was wel heel erg. ![]() |
|
Dark Thrones and Black Flags ![]() ![]() ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
benzine ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
ticket voor the haunted in februari Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: bullshit, zonlicht is toch goed voor het bruinen van de huid wat het weer gezond maakt. Daarnaast maakt je huid wel talg en vet aan op je hele lichaam om je huid te beschermen. Een cremmetje werkt even wel goed, maar je huid afweer(talg productie/samenstelling en bacterie cultuur) wordt er lui van. Smeer maar eens een weekje huidcreme en stop er dan mee, dan heb je gelijk een veeel drogere huid. Het is gewoon een verslaving die je kweekt zoals zovele verzorgingsproducten en simpele medicijnen. antibacteriele creme's tegen puisten werken net zo, lekker smeren en als je het ff niet doet zit je nog verder onder. Wel erg handig natuurlijk want zo kun je middeltjes blijven verkopen ![]() En uiteindelijk wordt je nog stukken verlepter van die cremes. ![]() vervang meth maar door vele verzorgingsproducten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Anathema - Alternative 4 The Exploited - Totally Exploited En een Ralph Lauren pet ![]() ![]() |
|
Neal Morse - Lifeline Neal Morse - Sola Scriptura ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Hmm bruin worden is volgens mij een milde vorm van verbranden van de huid, en ik metde huidige samenstelling van de lucht en hetlicht zie ik er weinig gezonds in ... Wat betreft die cremepjes heb je wel weer gelijk, het draait om goede marketing ipv goed product ![]() |
|
Gekregen van mijn geliefde ega: Dimmu Borgir - The Invaluable Darkness Eén van mijn buurmeisjes van 8: Wat een gave band, ik wil een tattoo als ik 16 ben ![]() ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat zijn de betere aankopen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Zeker, en in jouw geval is typen een lichte vorm van diarree! Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |