![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Precies overal 200 gram van?? Dat lijkt me moeilijk koken hehe Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: De helft van zakjes van 400 gram ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: oja ![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: zo waar! :D Je moeder. ![]() |
|
quote: Ach, het is gezond en het vult ![]() Ooit ga ik daadwerkelijk aardappelen schillen. Rijst is aan mij niet zo besteed. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Haha ik heb jou nog nooit aardappels zien schillen nee ![]() Rijst is wel lekker maar vult niet echt, aardappels zijn ook gezonder. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
vanmiddag mijzelf eens verwend met: Italiaanse bol morzerella parmaham pesto sla oh 1 blik bier en 1 pakje peuken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: Ik ben niet echt een erg economische schiller. Als ik aardappelen schil dan hou ik krieltjes over. Dus koop ik maar krieltjes nu ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() maar dan moet je die niet gaan schillen dan hou je niks over.. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Voorgeschild, wat denk je zelf ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
[ ] geschikt [x] ongeschikt als huisman ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Klopt, daar hebben ze de vrouw voor uitgevonden ![]() Maar ik red me duizendmaal beter dan ik ooit had verwacht ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
een prejudicieel geschil betreffende aardappelen? ![]() |
|
vrouwen achter het fornuis ja? heb er geen problemen mee, koken is leuk! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Jij schilt wel aardappels? Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Ik haal ze gewoon bij de snackbar, hoef je niet te schillen en ze frituren het nog voor je ook. ![]() |
|
![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Mja, ga toch wel een keer dood. ![]() |
|
quote: Eten/koken is meer noodzaak dan dat ik het leuk vind. Naja, in het weekend best, maar niet na een dag werken. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Je moet er wel tijd voor hebben idd. Als je om 19:00 thuiskomt en dan nog moet koken dan heb ik er ook geen zin meer in. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Klopt, daarom voorgeschilde aardappelen en verse groenten uit een zakje. Pan in, vuur aan en gaan met die banaan. Enige waar ik de tijd voor neem is eens per 2 weken een kippepoot braden ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ook niet om op zaterdag of zondag eens uitgebreid te koken? maarja voor 1 persoon is het ook niet veel aan dus ik heb dat maar afgeschaft ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Laatste keer dat ik probeerde te koken moest de brandweer uitrukken met 3 wagens. Dus dat doen we maar niet meer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |