|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog niet de neiging dat ding aan je fiets te knopen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die vlam is geloof ik niet echt regelbaar, maar dat heb ik niet geprobeerd. dacht dat dat sowieso erg lastig was bij benzinebranders, ook bij de Dragonfly. Hoe vaak pomp jij eerst? Misschien dat ik veel druk had waardoor hij al snel een grote vlam gaf. En inderdaad ik heb nu zelfs zin om hem aan te doen en even te testen. En natuurlijk zin om te gaan klimmen of rond te trekken en erop te koken. Veel plezier met fietsen, maar dat zal wel goed komen. Heb je nog zin om onze eens voorgestelde fietsronde te gaan doen? Of een vervangende activiteit(?). |
|
quote: Nou ja, via de brandstoftoevoer bij het pompje kan je het sowieso al een beetje regelen (is het eigenlijk niet voor bedoeld en luistert wat nauw) maar de Dragonfly heeft ook een vlamregelaar. Omdat ik een onhandige kneus ben, heb ik daar dus voor gekozen, met die vlamregelaar kan ik tenminste koken zonder gevaar voor eigen wenkbrauwen . Moeten we zeker eens doen, stukkie fietsen. Lijkt me lollig, met de MTB crossen of zo. Iets eraan vast knopen, concertje oid... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ah kijk die mist de mijne dus. Goed excuus om veel te oefenen. Dat lijkt me ook leuk inderdaad, keer emailadres/IM/nummer uitwisselen om verder wat te regelen. |
|
Als dat geen neuken wordt........ |
|
quote: Nouja zeg. Zelf heb ik geen vriendin en M. geloof ik ook niet, dacht ik hier opgevangen te hebben. Dus wie weet.... Wil je soms meedoen? |
|
quote: Ik heb al bijna 10 jaar een Primus Omnifuel, met vlamregelaar dus. In het begin is het wel leuk en aardig maar op den duur is het alleen maar irritant. Alles wat kan bewegen kan ook los, lekken en verstoppen en in feite is het volledig overbodig. die regelaar bij de fles gewoon genoeg. Sowieso krijg ik zolangzamerhand een punthoofd van al die fancy outdoor gadgets maar dat hadden jullie al wel gemerkt. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:Jij huilen als der es gratis inmag. |
|
Ticketje voor Moya Brennan Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Huh? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Fallout 3 Limited Edition besteld, eigenlijk is de Survival Edition nog beter, met een Pipboy 3000. Nog iemand die de Gears of War 2 Lancer gaat kopen? |
|
quote:En dank je wel, mr. big spender. Fuck the world and fuck you |
|
Megadeth - Rust in Peace Heathen - Breaking the Silence |
|
ipod touch wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
2 broden en 2 flessen Spa rood Life doesn't get much better than this! |
|
droog brood en water dieet? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Neuh, brood is altijd op, op zaterdagavond als ik boodschappen doe Life doesn't get much better than this! |
|
Dat is ook wel logisch... In de ochtend word het aangeleverd en dat is altijd als eerste op.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Joah, het is ook geen verrassing Daarom haal ik mijn wekelijkse boodschappen als het rustig is en mijn brood doordeweeks in mijn pauze. Heb ik EN brood EN kan ik rustig winkelen Life doesn't get much better than this! |
|
Een win-win situatie. Voordeel dat ik op dinsdag al om 11:20 uitben, kan ik mooi de hele middag boodschappen halen Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Die tijden zijn voor mij voorbij Achja, doe nu iig wekelijks boodschappen ipv elke avond na het werk. Scheelt een boel nutteloze impulsaankopen Life doesn't get much better than this! |
|
En boodchappen halen nadat je gegeten hebt is ook wel prettig, als je honger hebt gooi je nog meer zooi erin die je niet nodig hebt. Althans ik Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Scheelt dat ik niet snaai verder. Tis meer dat ik altijd veels teveel vlees haal. Tegenwoordig pas ik precies af, elke dag netjes 200 gram aardappelen, 200 gram verse groente en een stukje vlees (en pizza op woensdagen ) Life doesn't get much better than this! |
|
snaaierijen for teh win. kutzooi dat ik hema heb ontdekt laatst Je moeder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |