![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Nha zo vloeiend typen doe ik niet .. ![]() |
|
5 Neuspiercing dingen, Grolsch dunkelweizen, gezichtsmaskertjes. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Wat is bruin worden van de huid dan volgens jou? ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Een webcam? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Nieuwe foto? ![]() |
|
Zozo. Boeiender ![]() |
|
goh wat intellectueel!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
LL aan den bril.... Ja ja.... Ik weet nog niet zo goed wat ik er van vind, maarja wat moet moet he! ![]() |
|
quote: Je kan nu in ieder geval wel goed zien hoe die bril eruit ziet. Boeiender ![]() |
|
quote: Hahaha dat wel ja! Achja ik zie wel iets scherper maar vooral meer diepte... Best vreemd hoor... Had nooit t idee dat ik niet goed zag... Behalve dan met achteruit rijden in grote auto's enzo ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Contactlenzen ken ook juah. Nais brilligie hoor, nu lijk je heel slim. ![]() ![]() |
|
Dit is zóóó 2000, veel te groot. ![]() |
|
quote: Nou he, ach mn afwijking is niet zo heel erg dus ik hoef m ook niet altijd op.... Contactlenzen vink niet zo wat... Dan af en toe maar geen bril op hoor, ging alle jaren hiervoor ook prima! ![]() |
|
quote: Ja zo ben ik ook aan de bril gegaan, met name voor autorijden. Nu dagelijks nodig ![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, maar dat lag meer aan het feit dat jij niet in de spiegels kijkt..... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Daar heb ik m dus ook vooral voor ja.... Maar nu ik m nog maar net heb hou ik m eerst maar een paar dagen op zodat ik er in ieder geval vast aan wen... Voelt een beetje vreemd nog ![]() |
|
quote: En dat er een blondie dronken achterin zit te roepen niet achteruit kijken!!!! ![]() ![]() Maargoed duur ding man! Goddomme, gelukkig is er een deel voor de verzekering aftrekbaar! Fijn woord altijd... ![]() |
|
quote: Ghehe ja heel raar zo'n ding op je hoofd, niet altijd even praktisch ook. Maarre succes ermee, volgens mij staat ut niet raar ofzo bij oe hoofd. ![]() |
|
staat je goed by teh waaaay IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Wat is duur? Onder de honderd euro heb je toch al een knappe bril hoor. Mischien dure glazen? Boeiender ![]() |
|
quote: Ja en een iets duurder montuur.... Maarja ach ik moet er een poosje mee doen dus ik dacht dan maar meteen wat moois ![]() ![]() |
|
quote: En die heb je toen laten liggen? ![]() ![]() Moet het even in het echt zien, maar ziet er leuk uit meid. Boeiender ![]() |
|
quote: Hahaha nee die heb ik gekocht... Was ook meteen een van de duurdere.... Maarjaaa vooruit! Ik ben vanavond nog wel in de doc met bril duzzzz..... ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |