|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+1 [edit]HE JAAP!1!3#*@ > +1 @ spannend [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-11-2008 22:40] |
|
Diepvriesdingen dus. Haal dan the real thing, denk ik dan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
op die manier nee ik ben écht benieuwd |
|
Ok, dat er geen indiase dingesverkoper in je dorp/stad is, ala. Maar een echte turkse pizza is toch wel wat fijner als een diepvriesding? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
True pleur kebab dr op/in. maar ben benieuwd naar die indiase, nooit gehad |
|
quote: Juistem! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Beter dan de Indiase, vond ik zelf, maar ik ben sowieso meer van het Turkse eten. 6.73/10 quote: Heb je een euro voor mij? |
|
Reisje naar en kaartjes voor Newcastle - West Ham 10.01.09. |
|
quote: |
|
quote: Duidelijk nooit naar een goed Indisch restaurant geweest dus? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben er erg content mee al zeg ik het zelf Against God and Government |
|
Dimmu Borgir – The Invaluable Darkness (DVD) Limbonic Art – At Noctum Dynasty of Death Morbid Angel – Domination Orphaned Land – El Norra Alila Cradle of Filth – Godspeed on the Devil's Thunder Samael – Reign of Light Cathedral – The Ethereal Mirror Trelldom – Til Minne Ticket Neckocalypse Faustian Spirit of the Earth |
|
|
quote: Ja oke, dat heb ik dan wel weer liever dan een broodje kebab, maar wat goedkopere versies betreft heb ik het liever Turks. |
|
http://www.mediaboetiek.nl/produkt.php?artikelnummer=1336422&PHPSESSID=333f8d825c43efd maar dan voor 6.99 bij de frs |
|
quote: Mediamarkt aanbieding? |
|
M'n nieuwe jas!! |
|
wat een geil jasje zehg! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
gister in twijfel tussen de gojira cd en downfall van the gathering toch voor the gathering gekozen.. goed om eens te horen, de demo's met bart vallen erg hard tegen zeg, volgens velen mag niels dat almost a dance verknoeit hebben, hier is te horen dat bart t misschien nog wel harder had verkloot... |
|
Was Bart clean gaan zingen dan? edit: dat vond ik op Monochrome van Wish ook niet zo sterk, namelijk... [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-11-2008 11:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
Lock, Stock and two smoking barrels Tenacious D - The pick of destiny Earth |
|
quote: haha nee hoor, bij de plaatselijke computer dealert gekocht Against God and Government |
|
quote: t klinkt alsof hij moet poepen en te hard moet persen... Daarbij klinkt t bij die demo nummers van almost a dance geluidstechnisch alsof hij op zn slaapkamer met een cassettebandje aan t meeschreeuwen is. de livenummers enzo zijn dan wel best oke, al moet ik zeggen dat ik vandaag 4 x almost a dance heb gedraaid tegen 1 x downfall2 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |