|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een bekeuring, gekocht ja. |
|
quote:Hij is goed (gladde productie) alleen weer wat meer instrumenten dan op de vorige. In hoeverre je dat zou storen weet ik niet. Lekker gevarieerd in elk geval; sterk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Duur qua financieel geld? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Je kan er nog wel een paar van me overnemen hoor. Mag voor de helft van de prijs. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Tuurlijk, ik ben nu alleen een beetje arm. Maar ja dat heb je soms. Oh ja, aangejoopt: Een reisverzekering. |
|
Bonded by Blood - Feed the Beast Municipal Waste - Hazardous Mutation SSS - SSS Violator - Chemical Assault Gama Bomb patch |
|
1 schroefje 2 ringetjes |
|
Groenten wok schotel van de groentenman 3 chocolade mousse toetjes Pakje variatie thee met mango, kers, sinasappel en kers 2 pakken Muesli+ repen Het is de lichtinval ;') |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
|
- nieuwe portemonnee - volle tas boodschappen en besteld: Maar dan in het donkerblauw en in de grootste maat (61) |
|
quote: Je hebt nu toch nog wel geld om er iets in te doen na die aankopen? |
|
quote:Zoveel ruimte neemt een pinpas niet in |
|
Mötley Crüe - Carnival Of Sins (2DVD) |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ollie Q & The Deep Six - Selected Recordings 2004-2007 LX-press - Fire LX-press - Water come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Church of Misery - Dennis Nilsen 12" MLP Full Metal Jacket DVD The Killing Fields DVD |
|
super schattig fleache (of hoe heet dat spul toch ook) dekentje met elandjes en sneeuwvlokjes erop. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Fleece. EDIT: Answer Me! The First Three Boek die de eerste drie issues van Answer Me! (Jim Goad) bevat, en dat voor slechts 4 euro, een koopje. Fijn auctionsnipen op eBay, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 11-10-2008 1:50] |
|
Bosje blommen. Voor m`n vrouw eentje en voor mijn zus eentje.. Maar ja die is dan ook jarig. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Shirt van scrotum. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Enslaved - Vertebrae Bloodbath - The Fathomless Mastery |
|
New hair color en Coldworld :D |
|
Eindelijk de LOTR extended trilogie blabla set. -Een WO2 box over de opkomst/ondergang van Hitler voor een maat van me (maar tasje omheen gevraagd gezien het nogal opzichtige symbolisme op de buitenkant van de box ) -2x Thomas de stoomlocomotief -Dribbel viert kerstfeest (neefje jarig morgen ) -The best of the Muppetshow -Nieuw toetsenbord Leve de Mediamarkt Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Melancholie? Zo ja: ....maar dan zonder de :D ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |