![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een Enslaved muts hihi.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Bier en vreten ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Wanneer volgt de operatie? ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Als vragen niet meer mag. ![]() |
|
Weer wat boeken: Umberto Eco - Het Wonder van San Baudolino Ronald Giphart - Giph Ronald Giphart - Ik ook van jou ![]() |
|
Vragen staan vrij, natuurlijk. http://www.bloggen.be/tomisziek/reageer.php?postID=20 [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-11-2008 16:39] ![]() |
|
Een Lego Star Wars Imperial Star Destroyer. Het kind in mij is blij ![]() ![]() ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
quote: Als ik zijn naam op Google intik, krijg ik de site van een grote speelgoedwinkelketen. Zou dat em zijn? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
Dan doettie het goed! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: WTF? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik gok dat het iets te maken heeft met zijn volksdansdinges. Zo niet, dan is het nog erger. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Ik heb zelf ook wel hier en daar schoenen met bepaalde hakken.. maar dit vind ik gewoon enorm fout ![]() ![]() |
|
quote: klopt, zijn herendansschoenen voor Ierse dans Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
rrrrrrrrrrrrrrrrrrriverdance. ![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Herendansschoenen? Weet je dat zeker? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Is ze grim Tshirt ![]() Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Izegrim ceedee. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: kun je het mee vergelijken ja, en Lord of the Dance. Vet leuk om te doen, die dansen ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Tja, ieder zijn ding. Ik vind op mijn eentje dansen al een complete ellende, laat staan in een groep. Ik vind dat een beetje een uit de hand gelopen polonaise. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik speel liever Ierse ballades e.d op mijn gitaar... ![]() |
|
Ik drink liever Ierse whiskey. ![]() |
|
quote: ik (zoals je wsl wel weet) ook ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |