|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
morgen weer lekker koken voor de chick Je moeder. |
|
@ Burzum ja dat is vrij genaaid dan.. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 15-10-2008 0:18] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Nou, voor een persoon is het inderdaad de moeite niet. En voor 2 personen doe ik meestal maar makkelijk, vrouwen gelijk gaan vergiftigen scoor je ook niet echt bonuspunten mee Life doesn't get much better than this! |
|
dat is geen goed begin nee Eten koken voor 2 dagen is idd ook makkelijk, hup in een bakje en in de koelkast voor de volgende dag! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik kook per dag, meestal niet 2x in een week zin aan hetzelfde Naja, lichtelijk ontopic. Ticket dromenland gekocht. Life doesn't get much better than this! |
|
Je kan dingen in de koelkast 3 dagen bewaren nadat he het klaargemaakt hebt. Zo wissel ik nog wel een af Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Breng het avontuur terug in je leven man, gewoon woensdag hatseflats aardappelen en, gewoon omdat je een gekke vent bent, donderdag patat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
:dance: En deze 2 besteld: |
|
Gekregen: - Vitamine-maskertje - Kneip douchegel met citroen - Zwarte nagellak. |
|
Zojuist een Marantz Model 1060 aangeschaft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
sjeedees Bosse - Echoes of the forgotten Ordog - Life is too short for learning to live |
|
quote: mooi denkk mijn paps heeft 25 spelertz signature |
|
quote: 5 euro bij de kringloop. Alleen de aan/uit schakelaar vertoont kuren, brommen en niet in 1 keer uit gaan. Dit schijnt een bekend probleem te zijn en vrij makkelijk te verhelpen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
das materiaal! signature |
|
goeie shit jack! gekocht: 5 onderbroeken 4 paar sokken 4 witte shirts muis voor bij de laptop (na 3 jaar al ) theesetje voor vriendins nieuwe baan Je moeder. |
|
En er zitten nicotinevlekken op. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb zowaar een nieuwe telefoon gekocht. En geloof me, ik ben niet zo van de nieuwe telefoons:p Alsie maar belt. Maar deze nieuwe heeft van die gekke snufjes enzo! Kan er wel muziek op afspelen, hartstikke tof Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. |
|
Zaterdag weer wat errug fijne siliciumschijfes erbij. Pica's volgen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet (2-LP) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Slof zware shag, taart en twee concertkaartjes voor m'n moeder ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Boodschappen Het is de lichtinval ;') |
|
Een nieuwe voorband voor m'n auto. Ik heb nog mazzel gehad want de oude was letterlijk tot op de draad versleten. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Bluetooth stikkie ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:H&M ? Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |