![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
morgen weer lekker koken voor de chick ![]() Je moeder. ![]() |
|
@ Burzum ![]() ja dat is vrij genaaid dan.. [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 15-10-2008 0:18] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Nou, voor een persoon is het inderdaad de moeite niet. En voor 2 personen doe ik meestal maar makkelijk, vrouwen gelijk gaan vergiftigen scoor je ook niet echt bonuspunten mee ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() dat is geen goed begin nee ![]() Eten koken voor 2 dagen is idd ook makkelijk, hup in een bakje en in de koelkast voor de volgende dag! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ik kook per dag, meestal niet 2x in een week zin aan hetzelfde ![]() Naja, lichtelijk ontopic. Ticket dromenland gekocht. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Je kan dingen in de koelkast 3 dagen bewaren nadat he het klaargemaakt hebt. Zo wissel ik nog wel een af ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Breng het avontuur terug in je leven man, gewoon woensdag hatseflats aardappelen en, gewoon omdat je een gekke vent bent, donderdag patat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
![]() :dance: En deze 2 besteld: ![]() ![]() ![]() |
|
Gekregen: - Vitamine-maskertje - Kneip douchegel met citroen ![]() - Zwarte nagellak. ![]() |
|
Zojuist een Marantz Model 1060 aangeschaft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
sjeedees Bosse - Echoes of the forgotten Ordog - Life is too short for learning to live ![]() |
|
quote: mooi denkk mijn paps heeft 25 spelertz signature ![]() |
|
quote: ![]() 5 euro bij de kringloop. Alleen de aan/uit schakelaar vertoont kuren, brommen en niet in 1 keer uit gaan. Dit schijnt een bekend probleem te zijn en vrij makkelijk te verhelpen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
das materiaal! signature ![]() |
|
goeie shit jack! gekocht: 5 onderbroeken 4 paar sokken 4 witte shirts muis voor bij de laptop (na 3 jaar al ![]() theesetje voor vriendins nieuwe baan ![]() Je moeder. ![]() |
|
En er zitten nicotinevlekken op. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Ik heb zowaar een nieuwe telefoon gekocht. En geloof me, ik ben niet zo van de nieuwe telefoons:p Alsie maar belt. Maar deze nieuwe heeft van die gekke snufjes enzo! Kan er wel muziek op afspelen, hartstikke tof ![]() Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die. ![]() |
|
Zaterdag weer wat errug fijne siliciumschijfes erbij. Pica's volgen... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet (2-LP) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Slof zware shag, taart en twee concertkaartjes voor m'n moeder ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Boodschappen Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Een nieuwe voorband voor m'n auto. Ik heb nog mazzel gehad want de oude was letterlijk tot op de draad versleten. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Bluetooth stikkie ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:H&M ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |