|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
is nieuwe truc van MOJO lijkt het, warm-up shows in Ahoy om vervolgens 50.000 tickets te verkopen voor Fields Of Rock met Metallica als hoofdlijn... Zelfde verhaal geldt voor AC/DC, maar dan voor Arrow of wellicht losse show op de Goffert. |
|
Leuk! Niet weer alleen via live nation hoop ik? Zal er bij zijn, voor MH.. [Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 20-10-2008 14:20] |
|
Enig idee hoeveel het gaat kosten? |
|
Lijstje! Ontzettend NIET aanwezig: - Jenje Uitgeragneerde overrated bands .. |
|
quote: Lijstje wie deze info van Jenje boeiend vind: - - - Oh. |
|
quote: - Jenje Lijkt me... |
|
Zelfs dat niet denk ik. |
|
Neu .. maar goed .. Ik gok dat een kaartje rond de 40 euro zal zijn .. |
|
quote: 40? Grapjas Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Zal wel rond de 60, 70 euro zijn. |
|
Ik deed nog optimistisch ja |
|
Lijstje! Ontzettend NIET aanwezig: - Jenje - Ralph http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Lijstje! Ontzettend NIET aanwezig: - Jenje - Ralph - spirit in black (koopt uiteraard wel kaarten om deze voor schandalige prijzen door te verkopen zodat er een jaar lang niet meer voor bier betaald hoeft te worden ) |
|
- spirit in black (koopt uiteraard wel kaarten om deze voor schandalige prijzen door te verkopen zodat er een jaar lang niet meer voor bier betaald hoeft te worden ) Oh, heb je toevallig nog kaarten van AC/DC voor schandaglige-prijzen-maar-niet-zo-schandalig-als-op-marktplaats zodat ik die voor echt-schandalig-prijzen kan doorverkopen en ook ik een jaar lang niet meer voor bier hoef te betalen? |
|
quote: ON-TOPIC VALORIAN!! ps, nee die hebt ik niet |
|
party! |
|
das wel vet, zal alleen wel onmogenlijk zijn om kaartjes te krijgen |
|
Ik vind het stiekem wel een uitdaging, ga het gewoon proberen. Kan ik iemand wel heel erg blij mee maken als cadeautje. Zelf lijkt het me wel gaaf Machine Head te zien. |
|
Mij niet Machine Head is kut met peren. |
|
Ik ga zeer waarschijnelijk wel. Maar groten deels voor Machine Head The trend is dead. |
|
word waarschijnlijk weer online verkoop en dan is het weer geluk hebben wie er door komt. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
pfff, hopelijk kan ik iets regelen met mensen met een metallica club lidmaatschap . |
|
quote: bron? |
|
quote: Van Trommelen heeft dit vanmorgen zelf bevestigd op 3fm maar ze gingen de boel wel updaten nou ben benieuwd. Vanaf 1 jan gaat alle voorverkoop online. see you at occultfest! |
|
Prijs is 64 ex service kosten. En inderdaad, wederom alleen online.... Cya, Chevy-Eddie |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |