|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
-->Nederland! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
|
quote: *hipz* |
|
quote: Ik ben er geen, maar het woord n00b was voor mij ook nieuw, het betekent n00 (noe) b (bie) newbie, engels voor beginner/groentje/nieuweling. En: Rolling On Floor Laughing Laughing My Ass Off. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Nee das ROFLLMAO Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
|
quote: Nee hoor, samen met mijn vriendin (Janedoe hier op ZM) en SLAYOR en de MARGE-FUCKING-RITA's niet te vergeten |
|
quote: In zijn geval: Kill your brains before they kill you! Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
|
quote: *blêrt in SnaacK zijn oor met een enorme piep in zijn oor tot gevolg* HEEJ! |
|
|
quote: *JaneDoe mode* vast wel */JaneDoe mode* |
|
|
Subtitle: Mijn naam. Signature: Lees Gstaad 95-98. [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 30-05-2003 23:49] |
|
|
quote: Zoals ik al zei: Lees Gstaad 95-98. |
|
quote: Ik ben nogsteeds een beetje benieuwd Chantalie. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
mijn signature komt uit een boek van WF Hermans. mijn subtitle komt uit een lyric, weet niet meer precies welke I welcome you to a world pitch black |
|
-Destruction band! (wordt waarschijnlijk over een week weer DSOTM, maargoed) -Signature Larisa Kwak bier |
|
"Ask me how I can sleep at night. This is how I live my life.Drinking, smoking, screwing, right! Don't tell me how to live my life!" is een stuk uit het nummer Shennigans van S.O.D. "Demons are a girls best friend" is een nummer van Nekromantix Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
De mijne is een stukje uit Bathory - Ring of Gold. [edit] Owja, mijn subtitle komt voort uit mijn gedrag [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door ---Spike--- op 02-06-2003 22:23] Do or do not. There is no try. |
|
Speciaal voor Wilf dan maar. Hier heb ik mijn signature vandaan getoverd: http://www.porkpie.demon.co.uk/slighty.htm Deze heb ik ook nog even overwogen: Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant! Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Vertaal 'ns? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |