|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: inderdaad , wanneer je je beroep kent toch Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote:Dat eerste zou best kunnen, mijn Latijn is niet meer zo heel erg joy. En die schijf van Grotesque... Die zoek ik ook al een tijdje op beurzen en zo. Ik houd me aanbevolen! (Nee, geen kopietjes, dan maar moeten missen.) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hebben we hier nu ook 2 van? |
|
Subtitle: Anti-H, zegt genoeg. Signature: , lijkt me ook duidelijk. |
|
Anti Hormoon? Anti Herman? Anti HEMA? Mijn sig is een quote uit 'The Antichrist' van Nietzsche, maar hij is eigenlijk stom lang. Ik maak er wat anders van. |
|
anti. h??? nope sorry. en de doet het lijken of al je posts heel droevig zijn |
|
Anti-H is Anti-Human, en de is niet omdat blauw zo'n mooie kleur is. |
|
Is naar eigen interpetatie te verklaren ;-) Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
quote: je bent gewoon een vieze nazi!! No meat is sweater |
|
quote: Haha, ik ben niet vies Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
ok, je bent gewoon een nazi!! No meat is sweater |
|
mijn sub&sigzijn allebei debiel www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
sig. lijkt me duidelijk Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hey Vampie .. smileys werken niet in je subtitle |
|
quote: Dartbordnichten(tm) heb je van mij! Ik was als eerste met Bitchslap!(tm). |
|
ehmz ze slaan nergens op en heb ze pas sinds vandaag, heb verder nooit iets gehad...want het slaat allemaal nergen op Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Spreekt voor zich.. |
|
Die van Chris "kristen" het metaalhoof! |
|
quote:ha nee. ik heet Christiaan daar komt het van. lijpo www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Subtitle: Een lyric uit een nummer van Rage Against The Machine, vond ik wel een waarheid als een koe. Signature: Een fragment uit Nietzsche's boek The Birth of Tragedy. |
|
HAHAHAHA, moet ik mijne echt uitleggen? |
|
ahh .. mijne subtitle en sign zijn pure kunst |
|
quote: Schrijf het eerst eens correct, daarna praten we verder. |
|
Mijn subtitle & signature van de komende anderhalve week spreken voor zich denk ik zo..... |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |