![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet ik me aangesproken voelen? ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
[jenjemodus]ja.[/jenjemodus] ![]() |
|
.. hangt er vanaf ... Probeer jij iets van je leven te maken? ![]() |
|
je blijft onvoorspelbaar, jantje! ![]() |
|
quote: Oh ja .. ja .. ![]() |
|
*kick* m'n ouwe "Inderdaad, Suzan" subtitle (met dank aan een van de vreselijke reclames van Frisia) moet nu toch echt het veld ruimen (met dank aan MystuS). ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
Ik wil ook weer eens een nieuwe ... maar ik ben niet zo;n creabea ... ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Beetje lange subtitle ... Signature .. die blijft ... ![]() |
|
Oh je subtitel... deze vond ik net zo schattig. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Subtitle: met dank aan Brett Easton Ellis... But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Subtitle = Mijn standaard reactie bij UT met Chello Signature = Verwijzing naar God (Dilbert) ![]() |
|
quote: Goed man! Krijg ik nou wel credits voor iedere post die je hier plaatst? ![]() Drummer nodig? ![]() |
|
En ontopic, voordat helmet me weer te pakken neemt. (SARCASME!!!!) Mijn untersign komt voort uit interne bandgrapjes, geen dieperliggende gedachte whatsoever. Drummer nodig? ![]() |
|
Sorry, ik moet het even kwijt. "Kerry Wim" is toch wel het meest heersende wat ik hier het afgelopen jaar voorbij heb zien komen aan subtitles ![]() ![]() ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Hehehe. ![]() © Snaack. ![]() |
|
Hij is er alweer een tijdje! ![]() ![]() |
|
Mijn signature heerscht gewoon alles er vet uit. ![]() ![]() |
|
mijn ook :p Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Mijn subtitle is vet lauw, je weet toch. En, hij zal sommige mede-formummers niet onbekend voorkomen ![]() ![]() |
|
Hmm. I am the 1%. ![]() |
|
@sn@@ky;zeker niet! Die van mij is teh binnenstebuiten gekeerde verzie van een dodelijk ongeluk. Zonder gordel... Suck my piss ![]() |
|
Tja.. die van mij is afkomstig van mijn favoriete band. Een van de redenen dat het mijn favoriete band is is wegens de teksten, voor de verandering. ![]() [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Sub titel: Successor omdat renYek de opvolger van Shredhead is. Signature: Burning Subzero -> titel van een gaaf Mangled nummer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |