|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn subtitle is een quote van Frank Zappa (). Die man heeft waanzinnig gave/komische/doordachte quotes. Zappa is sowieso mijn guru ofzo. Alles wat die man zei en deed kan ik me in vinden. Hij dacht zoals ik denk. Zijn visie op de maatschappij deel ik volkomen. Bovendien is z'n muziek waanzinnig. M'n icon is een foto van mij genomen toen ik met Sun Caged in 013 speelde vorig jaar Oktober. M'n signature is niet veel over te vertellen [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 13-03-2002 23:02] |
|
Mijn icon is een mooie dame...geen afspiegeling Subtitle: ik ben ERG licht ontvlambaar...helaas..working on it! Signature:Omdat het momenteel 'allemaal' niet lekker loopt edit: Okay, kleine vergissing van Vampie's kant. Ik (Helmet) was nog ingelogd terwijl ze deze post deed, maar deze post is dus van haar. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 14-03-2002 1:10] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Waar man de rijn voor staat verklap ik nog niet Maar mijn user icon is denk ik wel lekk...hum...duidelijk Het vervelende is dat ik nog steeds niet weet of het twee meisjes zijn (I hope) of een jongen en een meisje. Het enigste wat ik duidelijk zie is dat de rechtse zekerzzz een meisje is. De subtitle is daarentegen beetje afgezaagd |
|
Mijn subtitle 'mesmerized' omdat ik dat gewoon een mooi woord vind... En Ashmolean heeft ergens een zin in vraag me niet welk nummer: Mesmerized by all the vital questions I surround.. Mooie zin, zowat de enige verstaanbare ook in hun teksten En m'n signature komt uit een nummer van Portishead.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Mn Subtitle slaat op mn naam, er is een horrorfilm over Rasputin (er zijn er wel meer, maar die uit 1966 is de beste) en die heet Rasputin, The mad monk, en deze film is werkelijk geniaal. Verder vond ik het ook wel leuk klinken. Een signature heb ik (vooralsnog) niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mijn subtitle komt uit een nummer van The Sins of thy Beloved en vond ik gewoon mooi... Mijn signature komt uit een nummer van Aerosmith () en mag je interpreteren zoals je wilt I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
mijn subtitle betekent "ik ben god" mijn signature komt uit het boek lords of chaos defende nos in proelio |
|
quote:Juist. |
|
Smurfen rulen [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 17-05-2002 12:31] |
|
Subtitle: dûh .. Signature: "Always on the wrong side of whatever side there was" komt uit de dubbelaar Bulldog Edition van Sheer Terror. Ik kan me erg vinden in die uitspraak, mensen hebben snel een verkeerd idee van mij en delen me dan vaak in het verkeerd hokje in. |
|
Subtitle: "The World As Will And Representation" is de titel van een boek alswel een theorie van de filosoof Schopenhauer, een man die ik zeer bewonder om zijn denkwijzen en ideeen. Signature: Een in het Nederlands vertaald citaat van Schopenhauer, om aan te geven dat het noodlot niet bestaat. |
|
Subtitle is al eens uitgelegd. Signature, hmm, parodie op "Cut your Flesh and Worship Satan"... Oh, en een geweldig stukje tekst van Isengard. |
|
Mijn icoontje is een Algiz-rune, staat voor bescherming en de jacht. Word geassocieerd met Heimdall en Gjallarhorn. Mijn signature komt uit de Edda, uit het verhaal over Ragnarok. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
mijn user icon is tails een lief vosje Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
sub: das een term die nogal eens tijdens hardcore shows wordt geroepen. TRASHEN DIE BENDE!!! sig: quote van held julian sands uit warlock. the best quote ever dus zegmaar REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Subtitle, tja, weet al niet eens meer waarom ik dat erneer gezet heb. sig: priest heerscht Life doesn't get much better than this! |
|
quote:hehehe, heersch ja metalgods [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 17-05-2002 13:07] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Sig, gejat uit een nummer van Livin Blues, een of andere blues band uit NL uit de jaren 70, vol met hippies. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ah ja, mijn nieuwe sub en sig. Sub: "Are you DEAD?" zegt Dead op het Live in Leizig album van Mayhem. Sig: "Holy Hell, Death to Us! Satan Fell, Unholy Lust! Devil's Water, starts to Flood! God is Slaughtered, Drink his Blood!" Komt uit het nummer Holy Hell van Possessed. |
|
quote: hehheh, toen was dead al de weg kwijt. oja, mijn sub betekent gewoon wat er staat, en ik was het van plan om te doen ook! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-06-2002 22:23] Oud Vuil. |
|
't is eigenlijk nogal voor de hand liggend Subt: refrein van een Noisehunter nummer. het andere: Quote van Brocas Helm en een Manilla Road stukje en 't Icon is de Hoes van de eerste Acid plaat, westvlaamse heavy metal geweest [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 02-06-2002 22:24] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mijne is ook duidelijk denk ik. |
|
Subtitle: Latijn: alleen voor priesters, ingeweiden, heiligen. Ofwel diegenen die boven de massa stonden. Signature: Latijn: Uitspraak van Nietzsche; lijdt onder de wet die je zelf hebt voorgesteld "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Hehehehe tja mijn naam moge duidelijk zijn .... mijn user icoon is een van mijn pers foto;s ergens vorig jaar gemaakt voor de ibanez catalogus, en mijn subtitel: dat is erg grappig, dat was een van mijn wijze uitspraken ergens, ben alweer vergeten hoe of wat, ik bedoelde het heel serieus maar het kwam er erg droog uit, dus tja .. en signature ? ook duidelijk lijkt me |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |