|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
<- Primal Fear (nuclear fire) hoesje Undersign: tekstje van een Thyrfing nummer |
|
Subtitle: komt in Mayhem - De Mystheriis Dom Sathanas voor Signature: stukje tekst van Graveland - Thousand Swords Avatar: Frost |
|
Subtitle: ondergangs metaal ventilator is een uitspraak van kramy geweest op mij, vrij vertaald: doom metal fan Signature: Stukje uit een nr van de (gristelijke) doom band Kohllapse Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: hehe offtopic maar je keek echt heel gelukkig toen je dinsdag naar voren gehaald werd om je diploma in ontvangst te nemen [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 03-07-2003 15:17] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: |
|
quote: Helemaal mee eens. En ze verdedigen hun eigen smaak met hun leven maar kankeren ondertussen alles van een ander af. Respect is er totaal niet bij. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Spreekt voor zich... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Aaahhww ... het paarse beest is weg Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hij is op vakantie Maar op msn heb ik hem nog wel I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: eh serieus? Ik was er iig nie blij mee dat ik naar voren moest, sowieso niet met die klotekerk Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
De mijne betekent niets maar het telefoonnummer is wel aan te raden. Verder is de belachelijkste signature die ik hier al ben tegengekomen de volgende: Houston, we have a drinking problem. mvg wk10 |
|
subtitle: bescheidenheid signature: is uit een nummer van Anathema en is zeer typerend voor hoe vrouwen met mijn gevoelens omgaan edit: dubbele punten voor en achter Wumpscut weggehaald, aangezien er anders een onzinnige smily ontstaat edit2: nieuwe subtitle [Dit bericht is gewijzigd door lykle_wolfheart op 16-07-2003 20:27] no text supplied |
|
Een nieuwe Signature... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Deze: "Sporty Volegkut kanariefantje. Haaaaaaahahahahahahhahaha!" Heer Krieg moet ruimte maken voor en nieuwe (geïnspireerd door het cartoon-topic). Touché, pussycat! |
|
"Homme Supreme Sauvage" is de merk/opschrift van een eau-de-cologne die ik kreeg. Maar dat spul ruikt een beetje erg cheap dus staat het flesje nu op het reservoir van de WC voor de liefhebber |
|
signature : Nr van Darkthrone [Dit bericht is gewijzigd door obscenum op 26-07-2003 2:29] |
|
subtitle: Spreekt voor zich als met mijn usericon ziet ... gewoon een geintje .. signature: Passage uit "The Cause" van Grief Of Emerald. Erg koel stuk en een toffe tekst ... |
|
Die van mij lijken we vrij duidelijk... |
|
Mijn signature is het mooietse stuk uit mn 'lijflied' , Gravenimage van Sonata Arctica. Kan me 100% vinden in die lyrics. nakur wanabee slaat op een personage uit een hele reeks boeken van de briljante schrijver Feist. nakur is een klein, krom lopend en aardslelijk mannetje maar anchter dat uitrelijk en sporingerige voorkomen schuilt een heel wijs mannetje. |
|
|
|
Hey! Jij nog hier? |
|
op sommige momenten steek je een vuur aan voor mensen die veel voor je betekenen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
icon: ik subtitle: Enemies of Reality is de nieuwe cd van Nevermore en ik vind het een heersplaat signature: die is leuk he? |
|
icon : hond sig : mijn mening over de puberalen hier. subtitel : stukje van the almighty Suicidal Tendencies en een rotschop richting de "ik voel me zo zielig, mijn leven is zo klote" zuiglingen. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |