|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn nieuwe subtitle is naar aanleiding van die van Rajackar. |
|
mijn huidige sign: mijn immer uitvallende internet verbinding |
|
Stukje song text van VNV Nation's Solitary (van de Praise the Fallen CD). Goed nummer, teksten zijn ook goed. Verder nog een schaamteloze add naar mijn website.. [Dit bericht is gewijzigd door Asgorath op 03-06-2002 20:12] "Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com |
|
quote: VNV NATION pestis eram vivus, moriens to mors ero. levend was ik een plaag, stervend zal ik uw dood zijn. volgens mij heb ik dat uit een boek van E.A. Poe |
|
uhm, volgens mij zijn die vvan mij niet zo moeilijk te begrijpen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Subtitle: Gewoon een typische uitspraak van Homer (Homer heerscht, zo wil ik later ook worden, ) Signature: Refrein van Eternal Ban van Destruction. Een van mijn favoriete bands; Vet nummer en, hoewel behoorlijk cheesy, een coole text. Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Volgrens mij bedoel jij "doh" ipv dope... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
d8 ich ook Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Kan best, 'kheb nog nooit ondertiteling gezien wanneer ie dat zei, en fonetisch klinkt Dope! beter, denk ik. Anyway, 't gaat om de bedoeling (toch?) Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
Spreek voor zich, dacht ik zo I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
M'n sig staat model voor hoe ik me nu voel! En m'n subtitel is een uitnodiging om je te verdiepen in doodse, morbide dan wel rottende zaken maar is tevens een referentie naar het machtige Celtic Frost. |
|
subtitle: tsjah... signature: stukkie uit de dijk - als ze er niet is... heel fout maar wel waar... Je moeder. |
|
Sub: Sarcasmus Incarnat. Vleesgeworden Sarcasme, de Belichaming van Sarcasme. Mijn humor, mijn way of life. Signature: Beetje hoopvolle tekst voor hen die het niet meer zien zitten. Zoek het licht in je leven, het is er, ergens. Echt waar. Usericon: 4 geweldige schijven van een geweldige band. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-06-2002 20:33] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Subtitle is een nr van Immolation... eigenlijk willekeurig uitgekozen. Signature is een stukje van Acid Bath. Is voor Jenje. Dead things grow from deep inside... |
|
Juist ja. Van Failures For Gods. Heerschende cd van een heerschende band. |
|
Absoluut! Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Volgens mij is dat foute spelling en moet het 'incarnate' zijn. quote: Ik had je het al eerder gevraagd maar waarschijnlijk heb je het niet gelezen, maar ken je Grotesque - In the embrace of evil? Pre-At the gates & erg goeie plaat... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Had je het nooit eerder gehoord voordat ik het opgeladen had? Ik heb nog een verzamelcd van ze met allerlei iets andere versies van hun nummers; "Parched with thirst I am and dying"; kan ik er ook op zetten als je wilt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Jou kan ik het album van Kari Rueslatten aanraden..het heet Mesmerized en heeft lichte Portishead invloeden btt bepaalde triphop-achtige beats. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Nee, ik had het nooit eerder gehoord Nu ja, bits & pieces zeg maar. Te gek! Als je het erop zet wordt het zekers gewaardeerd . |
|
signature: har har: geinspireerd door een tekenfilm mijn signature is die van mijn voice mail, die van mijn voice mail is weer die van het intro van rhapsody. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 04-06-2002 10:34] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmmz, lijkt me duidelijk. (hou niet zo van dat serieuze gedoe ) Bazzio Attacks!!! |
|
ik ook niet. het leven is al veel te serieus na zm. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Yep, idd Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |