|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn nieuwe signature is wel weer duidelijk lijkt me. Ik loop me vaak te ergeren aan mensen die de "ignorance is bliss" instelling hebben. Bij wie hun eigen genot voor alles komt. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ha, ik heb jou signature gejat, maar ik vindem wel erg tof! Dankjewel! Dit slaat nergens op. |
|
Hehe, die is inderdaad erg goed (is trouwens van de punkband The Ataris). Maar een aantal vriendinnen van me waren er niet blij mee . En toch vind ik dat het zo is. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
mijn signature komt uit een nummer van Tori Amos, geweldige zin. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Signature is van Janus Subtitle van Hatebreed. En een korte constatering mijner zijds |
|
quote: Waarom? Bij mij komt ie namelijk behoorlijk dom over. (no offense, niet persoonlijk bedoelt) I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Breezah-like . Trouwens: apathie -> apathy? " Blackened is the end..." komt uit het nummer Blackened van Metallica. |
|
Mijn signature is een stuk tekst van een van Dying fetus: We are your enemy Vond het(nog steeds) zwaar heerschen. En de subtitle... dat spreekt voor zichzelf. [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 30-05-2003 22:58] |
|
mijn sig is een stuk uit een nummer van Immolation No meat is sweater |
|
quote: Doet me denken aan Faillor(whatever) of the gods. |
|
Mijn sig is citaat van Optimus Prime Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
die van mij is alweer toe aan veranderinge, even koekeloeren wat ik zal gaan doen. |
|
die van mij is.. euhm.. true! |
|
--edit door paul-- nazi troep |
|
snaack weet jij hoe ik een bewegende signature krijg? |
|
quote: euhm... Dat werkt alleen in Internet Exploder, als volgt: [marquee]Joeliejets siknatjur[/marquee] zoeiets *hipz* |
|
|
quote: jaja you've seen nothing yet Wel een verademing om eens een VRIENDELIJKE n00b op ZM tegen te komen Of lijkt dat alleen maar zo omdat ik lam ben? |
|
|
quote: Nu al?? je moet wel een beetje backbone kweken hoor voor als Jane en ik echt aan het shaken gaan Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: thnx |
|
|
dank je |
|
quote: OK een korte intro dan: n00b = newbie = nieuwe forummer LOL = Lauging out loud ROFL = Rolling over floor lauging LMAO = lauging my ass off en zo zijn er tig varianten.. heb geen zin nu veel te gaan tikken hahahaha quote: Oh-oh Dus jullie dagen Ollie et moi uit? Mwoehahahahahaha Mwoehahahahahahahahahahahahahaha ofzo *kruipt angstig onder tafel* |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |