![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Click eens op die link ![]() ![]() |
|
mijn signature is nu maar een compromis tussen de mods en mij geworden... ![]() Zenial ![]() |
|
Bruut. Touché, pussycat! ![]() |
|
Ik heb een subtitle voor je Zenial: The Sikmaster ![]() |
|
quote: ![]() Zenial ![]() |
|
HEUY heeft in z'n undersign "Die Födzenjaeger" ofzoiets...maar ik heb nergens het woord "Födzen" of iets dergelijks kunnen vinden ( Kijk maar ). Weet iemand wat dat is? ![]() ![]() |
|
Die van raj heerscht ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind m flauw, dom en ongeinspireerd ![]() ![]() |
|
quote:Van een manowarfan is dat een compliment ![]() |
|
quote: Manowarfans geven geen complimenten aan Posers. ![]() |
|
quote: Dat zullen geen gezellige fan meetings zijn dan ![]() |
|
quote: K zou het niet weten, fan meetings zijn gay. ![]() |
|
ManOwaR fanmeetings vinden plaats in een darkroom. ![]() ![]() |
|
quote:touché! ![]() |
|
quote: De kenner. ![]() |
|
quote:LOL, jij kunt het niet zo goed hebben dat Manowar niet zo geliefd is he ![]() ![]() |
|
Yeah, ik zie ze wel vaker in de rij voor de gay bar met hun t-sjirtjes. Mij niet gezien! ![]() ![]() |
|
Nieuwe signature ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
don't stop the dance is een nummer van Roxy Music......... ![]() |
|
quote:"In every home a heartache" ook van Roxy Music. ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
Roxy Music heerst de pan uit!!!!!! Ladyrton, 2Hbo etc ook geweldige nummers...... wel jammer dat ze op de radio alleen nummer van Manifesto en Avalon draaien...... ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Mijn sig is een tekst van een Tiamat van de cd Judas Christ.. ik vond hem wel goed bij mijn avatar passen... En de subtitle spreekt dan ook weer voor zich. Ik had even geen zin meer om schattig te zijn... ![]() Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! ![]() |
|
< Saxon avatar van Saxon - Saxon eerste plaat ondernaam saxon, Crusader bruut nummer ![]() ghehe, en undersign saxon lyics ![]() V [Dit bericht is gewijzigd door Griffin op 03-07-2003 14:17] ![]() |
|
quote: Dat ze niet geliefd zijn boeit me niet, ik heb al lang door dat de meerderheid van de mensen geen smaak heeft. Ik vind gewoon die gay opmerkingen zo flauw. D'er zijn bands die er veel onnozeler of flikkerachter bij lopen, om dan nog maar te zwijgen over de kwaliteit van hun muziek. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |