|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, dat was een erg geslaagd weekend, bij deze nog wat foto's. The Lucifer Principle Vreid Arch Enemy Walls Of Jericho Pestilence Enslaved Nevermore Textures Korpiklaani Opeth De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
Toch wel handig dat wij zelf ook foto's gemaakt hebben, nu word het toch een beetje duidelijk wat er gebeurd is die dag |
|
Godver, ik had ook wel op die toren gewild Nette shots Eus en het was weer gezellig! quote:Kolere, wat was jij van de wereld trouwens [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-07-2009 19:19] |
|
quote: Gave foto's! |
|
Het harde bewijs!! |
|
Anders is het niet gebeurd! |
|
@Eus: fijne foto's weer! |
|
Haha, Pim, waat zuuse der weer oet met dien toepasselijke muts! |
|
Ja vet weekendje gehad, maar inderdaad wat een gore honden die herrie schoppers, zo irritant. Maargoed ik ben zelf niet zoveel bij de Metalstage geweest dus ik had er niet zo heel veel last van... Normaal was echt zo gruwelijk vet. Dat vond ik het hoogste punt van dit weekend. De stunt was faal en de cross was tof. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 27-07-2009 21:59] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-07-2009 22:01] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Done. [Dit bericht is gewijzigd door Aeternitas op 27-07-2009 21:59] |
|
quote:Het viel me juist op dat Ben Jolink steeds langere pauzes tussen de nummers nodig heeft en dat de band duidelijk ervoor gekozen heeft om kalm aan te doen. Verstandige zet. Eens kijken of de foto's nog een beetje gelukt zijn.. |
|
In wat voor bezetting speelde normaal? Oude of nieuwe? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ze zagen er allemaal redelijk oud uit |
|
Nou weet ik dat 40 niet jong is, maar in de nieuwe bezetting zit een gitarist met hetzelfde bouwjaar als ik. Doe oerbezetting bestaat uit 4 man, de nieuwe bezetting uit meer. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-07-2009 22:49] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dan is het de nieuwe want ze hadden er zeker 6. O.a. een saxofonist |
|
Ja, nee, ja, nee, daar was ik al bang voor, ja. Das de normaal die ik niet zo trek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
quote: Die waar best toepasselijk zaoterdig |
|
quote: Ja Raymond, dat jij de wc weer niet kon halen hoef je echt niet met ons te delen hoor. |
|
Had je de kraan maar niet open moeten laten staan. |
|
quote: Ja en hoe snel ook al hehe. Volgend jaar ben ik er zeker het hele weekend! |
|
quote: Sorry. |
|
quote:En Burzum en Silence ook al. Damn, wat hadden jullie op? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |