|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En hotels boeken voor de Zwarte Cross is gay. Je vraagt bij de hoeren toch ook geen BTW-bonnetje? |
|
quote: Smoel houden, jij bent één en al gay "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Daar heb ik idd geen hotel voor nodig nee |
|
quote: Ik mis foto's! Dan zou ik jullie wellicht herkennen... Maar de website was under construction.... Dat wordt een mooi feestje denk ik zo! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Je hebt daar een optie NAIL KING/FOTOS Miss herken je ons wel. |
|
quote: Zote horen word t een gay partey :D:D:D |
|
quote: SLAVISCHE HOMO! |
|
Oew! Slaafjes! |
|
quote: Dat is ook hun doelgroep. *proest* Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hmm.. naja op het kinderpodium wil ik het dan nog wel overwegen om even te gaan kijken.. want het Blagenparadijs is een mooi iets. En als je alleen op de metalweide blijft mis je een hoop leuks van de Zwarte cross. Ik lees namelijk ook iets over een trebuchet. Nacht der Brandende Synthersizers In de stuntarena komt een replica te staan van een middeleeuwse trebuchet (katapult, RED) waarmee diverse nutteloze voorwerpen van het terrein zullen worden afgeschoten. Voorwerpen als bowlingballen, cementzakken, computerbeeldschermen en synthersizers; je kunt er niks mee op de Zwarte Cross. Dus gauw de fik in die rommel en weg ermee! En wat is er handiger dan een katapult? Een katapult die 400 meter ver kan schieten... (uit de Zwarte Cross krant) |
|
quote: Nou! Als je volgende jaar met kanker in het ziekenhuis wil liggen, moet je zeker in de cementdamp gaan staan |
|
quote: Armeense. kaaskop! Russische kan nog net. Hoe was DEATH ANGEL? |
|
quote: Ban!! Against God and Government |
|
Ja, hoe zit dat? |
|
quote: Ik ben het niet vaak met je eens maar in dit geval zeker wel!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
hij waatschuwt toch alleen voor de gevolgen ??? enfin: de 25ste een feest in W'wijk en maar eens zien of ik ook in de file beland bij L'voorde... |
|
quote: Ja, wat dacht je van de cross? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Die leek me zo voor de hand liggend.. ik denk ik noem em niet. Maar ja ook de cross is gaaf. Erg benieuwd naar de Ben Hur klasse. |
|
Ben Hur klasse |
|
Motoren met van die bakjes erachter.. kan nooit goed gaan. |
|
alles komt goed [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-07-2009 17:57] |
|
Ik hou mijn hart alleen vast wat betreft het weer. Belooft een mooi modderbad te gaan worden komend weekend. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Laarzen zijn ingepakt dus vol goede moed die kant op! |
|
Modder kan ik mee leven.. zolang het maar niet zo ontzettend gaat regenen. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |