|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hou teletekst en nu.nl in de gaten :') |
|
Was erg gaaf gisteren maar wat een gigantische modderbende daar Helaas niet de motor van 70 meter hoogte zien rijden ivm werk maar het zag er akelig hoog uit. Respect voor de gek die daar vanaf rijd Verder een groot hoera voor de backstage bar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ga er zo heen. Hopelijk is de blubber al wat minder en valt er niet zo veel regen meer. Maar wel zin an! |
|
Tip voor degenen die nog gaan: Trek je oude voetbalschoenen aan (indien je die hebt), ideaal voor goede grip in de blubber |
|
Pfft! *brakheid* Was gister goed te doen, wel op wat plekken een modderbad zeg. Om 12 uur beginnen met werken is dat wel weer erg zwaar helemaal omdat ik morgen om 12 uur pas weer klaar ben. Morgen rond 13:00 weer aanwezig. |
|
quote: Hehehe, ik herinner me ineens weer dat jullie vorig jaar Marijn kwijt waren en dat het jullie zo'n briljant idee leek om in die hoge, bloedsnelle kermisattractie te gaan om hem te zoeken. "Want dan kijk je zo lekker over alles heen..." Mooie chaos, die Zwarte Cross... Sterkte met je slaapdienst en viel Spass morgen! “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Bwhahaha, ja inderdaad. er stond er nu één die nog sneller en hoger leek te gaan. Dat was toch met stuiterdrwerg, en Manonzin? |
|
Hoi/.\ mngr |
|
Volgens mij heeft meneer Burzum toen hij thuiskwam nog iets proberen te posten. Mooi feestje, veel gelachen, gedronken en genoten van de bands en de cross natuurlijk. Volgend jaar weer! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Ben gisteren voor t eerst naar de Zwarte Cross geweest. Ik kom sinds 1995 (Dynamo) jaarlijks op Metal festivals en ik moet zeggen: Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt! Heb de hele dag bij het Aardschok podium gestaan en heb (ben gaan tellen) minimaal 7 vechtpartijen gezien en een constante spanning in de lucht. Reden: Lokale rednecks die niet door hebben hoe een pit werkt en gewoonweg de hele dag daar op ruzie uit waren. Het was duidelijk 1 groep (misschien 5 a 8 man) aangevoerd door de grootste (tevens lelijkste) en het waren zeker geen metal liefhebbers. Ik denk dat iedereen die er zaterdag even is geweest weet over wie ik t heb. Hij heeft t bij mij ook nog ff geprobeerd (had iets met mn borsthaar te maken ) , maar laat mij dag gelukkig niet snel verpesten (vooral als Nevermore komt). Ik moet dus zeggen dat dit ook (waarschijnlijk)de laatste keer was. Jammer dat het zo moest gaan, maar ik wil op een festival helemaal niet bezig zijn met ruzie en haantjes gedrag. Ga maar weer gewoon (zoals altijd) naar exclusieve metal festivals als GMM en Wacken. Dan weet je tenminste dat iedereen voor hun plezier komt en ben je met liefhebbers onder elkaar. Echt NOOIT vechtpartijen! Ik heb gisteren tijdens die vechtpartijtjes sowieso 5 headbangers klappen zien vangen. Ben benieuwd of die ook op dit forum komen en wat ze ervan vinden (en den andere aanwezigen). Gebeurt dit vaker op de zwarte cross, of tref ik gewoon toevallig een kutdag? Ben er zelfs ff lid voor geworden . METALLLLLL! PS.: LOTD, Pestilence, Enslaved en Nevermore maakten t voor mij wel de moeite waard |
|
Gisteren ook geweest en wij vonden het een top feest. We hebben zoals hiervoor omschreven niks meegekregen van vechtpartijen e.d. Volgend jaar zeker weer de overweging waard om weer te gaan, lekker ongedwongen bier drinken, goede bands zien, cross bekijken en aparte mensen aanschouwen haha.... |
|
Was erg gaaf gisteren Alleen moet Nevermore er snel weer een tweede gitarist bij zoeken, zo vallen er wel veel gaten tijdens de nummers. |
|
Gaaf festival moet ik zeggen, hoewel ik er maar een klein deel van heb gezien...en meegekregen. Volgend jaar misschien maar eens het hele weekend proberen. |
|
quote: Namens Silence: Dat heb ik gemerkt man, volgende keer ga ook jij aan de cola! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Het klapte er al heel vroeg in bij mij hehe Edit: Maar het begon dan ook al goed in de auto. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 26-07-2009 21:40] |
|
|
|
|
|
Wat ging er precies mis dan? Zag er goed uit, die sprong hoor! |
|
auw |
|
Slechte grap zeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mooi festival, super gezellig ook! Net terug, volgend jaar weer. Wel zwaar zo na Stonehenge. 'k Ging in de rij voor de kassa ineens al van mn stokkie :s Daarna nog net een stukje Textures kunnen meepakken, en verder gewoon lekker rondslenteren met Oni, Pem, Ries & MRJN En Judge M; succes met je verslag Qua bands werd ik niet echt geboeid, Opeth deed me ook weinig, maar ach, was gewoon cool alles bij mekaar |
|
Prima festival! De opzet erg leuk, goed eten (Roti ) en ik heb geen reet met motorcross, maar vond het wel stoer om het eens een keer van dichtbij te zien. We waren met een gezellig groepje en nog de nodige bekenden gezien. Wel een korte nacht gehad (02:45 in bed 150 km verderop en om 06:45 weer opstaan) maar dat nemen we voor lief Ik heb genoten van Nevermore, maar die 2e gitarist moeten ze echt weer in ieder geval bij live shows er neer zetten. |
|
Zo, dat was me het weekendje wel. Mooi feesie! Alleen vrijdag en zaterdag geweest. Arch Enemy, the lucifer principle,pestilence en enslaved waren zeer vermakelijk. Overige was maar zozo of niet gezien. Veel gekke mensen gesproken...niet metalheads zijn zo vaag . Dat vond ik wel erg leuk aan ZwarteC, contact met "the others" |
|
Fijn weekendje gehad. + Nevermore, Opeth, Arch Enemy, Legion of the Damned en nog een paar. + Toen het festival eenmaal begonnen was vrijwel geen regen meer + 58 munten gekocht voor 50 euro van gasten die van ’t terrein geschopt waren + Barbecuen op de parkeerplaats op zaterdagmiddag, met koud bier - Lege accu in ruil voor dat koude bier - Gestapo beleid op de camping - Boeren die bij bands op de metalwei koste wat kost bij het laatste nummer op de 1e rij moeten staan. - Radio NL bij de buren, wat krijg je daar koppijn van. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |