|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat veur kleur trekker heb ie? Bareuh... |
|
Zwart. Neuken? =) |
|
quote: Bah Boeiender |
|
quote: +1. Dat gesmeer... Bareuh... |
|
quote:Mooi, het dialect heb ik al |
|
Nou, hij praat zelf het dialect maar half. =/ Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Gelukkig is er maar één dialect. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zin in! |
|
Misschien wip ik ook wel langs, festivallen te kort dit jaar! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 08-04-2009 11:34] |
|
Present |
|
Architects zijn ook aanwezig... ongelofelijk |
|
Op het Zwarte Cross Festival gaat een unieke stunt plaatsvinden. Een stuntman gaat met een motor een sprong van minimaal 70 meter hoog maken. Hiertoe gaat in Lichtenvoorde een schans van maar liefst 70 meter hoog verrijzen. Hiervoor is zoveel bouwmateriaal nodig dat 5 weken van te voren reeds met de bouw begonnen moet worden om het gigantische gevaarte op tijd af te krijgen. De toren wordt het hoogste bouwwerk dat ooit op een open lucht evenement gebouwd is. Deze stunt wordt met afstand de hoogste sprong die een motorrijder ooit ter wereld heeft gemaakt. Het record is nu 33 meter, gehaald in Las Vegas in 2008, maar daarbij brak de stuntman zijn handen bij de landing. De verwachtingen van de hoogste sprong ooit ter wereld zijn dan ook hoog gespannen! De sprong gaat plaatsvinden op alle dagen van het Zwarte Cross Festival en wordt hiermee een bezienswaardigheid die groter lijkt dan alle meer dan 100 bands, alle 1500 deelnemers aan de Zwarte Cross en de meer dan 300 theaterartiesten uit binnen- en buitenland. |
|
Of dit festival, of Headbangers Open air.... |
|
quote: Ditmaal gaan we voor de gebroken benen |
|
Wie wordt de stuntman? |
|
Ik heb er zin an! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Aanwezig met Vreid en heb er ook gigantisch veel zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Johan Vlemmix? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Er staat dat de sprong op alle dagan plaats gaat vinden, dus ik gok dat er wel meerdere stuntmannen nodig gaan zijn. Hoeveel botten zullen ze collectief gaan breken? |
|
25 juli zekers aanzwazigs!! =) |
|
quote: Heet het terrein niet ook al zo? |
|
quote: Maar één dag? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nevermore speelt ook zaterdag. |
|
quote:HEERSCH!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |