|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel prominenten hebben door de Zwarte Cross kennis gemaakt met de motorsport. Dit jaar hebben we ook weer een prachtig deelnemersveld dat plankgas door de Schans zal knappen voor het goede doel! Hieronder een overzicht: Naam Waar kun je hem of haar van kennen... Nicolette Kluijver Presentatrice BNN HJ Lovink Jovink Zwarte Crosser Gijs Jolink Jovink Zwarte Crosser Jan Bos Schaatser Hans Kazan Goochelaar Ziggi Rasta Man Elize Dance Diva Wouter van der Goes Q Music Jeroen kijk in de Vegte DJ Presentator Fleur van der Kieft Actrice Presentatrice Gerda Havertong Actrice Stefan de Kroon Bassist Racoon Bart vd Weide Zanger Racoon Titia Hoogendoorn Actrice Spangas Roos Smit Actrice Spangas Marike Jager Zangeres Sjoerd Huisman NL kampioen marathon schaatsen Erik Hulzebosch Schaatser Coen Swijnenberg DJ 3FM Jarno Hams Sterkste man van Nederland Menno Köhler Acteur/Presentator Gertjan Verbeek Trainer Jan de Jonge Trainer Filemon Wesselink Presentator BNN Rintje Ritsma De beer uit Lemmer Lodewijk Hoekstra RTL tuinman Gretha Smit Schaatser Hans Bouman Drummert Jovink Bennie Jolink Godfather van de ZC Gerda Havertong.... OMFG, als dat maar goed gaat |
|
Ik ben er waarschijnlijk. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Lekker zuipen, (lekker neuken o.v.), lekkere muziek....lekker aanwezig |
|
Even in de catagorie domme vraag: Is het campingticket (85 euro), inclusief toegang voor die drie dagen? Of betaal je daar nog 60 euro voor? Groeten |
|
Ik schat inclusief toegang, aangezien de entree per dag maar EUR 20,- is. Anders moet het wel een 6 sterren camping zijn hehe |
|
Incl. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
85 is idd incl... Wel leuk, aangezien er ook een campingprogramma is!!! Kijkt alweer uit naar Zwarte cross (en zijn kampvuurconcerten... LOL) |
|
Ik ook, absoluut. De voorpret is alweer begonnen I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ze zijn al aan het bouwen, kwam er gisteren langs gefietst. Against God and Government |
|
Dat klopt ja.. die 70m hoge stunttoren zijn ze alvast aan begonnen. Live te volgen ook: http://www.zwartecross.nl/webcam/ Ik ben er wel weer bij. Plaatjes maken, gezelligheid. Muziekjes. En dat op fietsafstand. |
|
Hehe, Delain speelt op het kinderpodium http://www.zwartecross.nl/~uploads/musicCrossStuntsTheater/Muziekprogramma-ZC-2009---zondag111.pdf |
|
Hotelletje geboekt... Feesten maar! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Misschien komen kijken met Burzum en misschien meer op de zaterdag. |
|
quote: Het kinderpodium is anders best geniaal. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Goedzo, wij zijn er zaterdag ook |
|
Hoogstwaarschijnlijk aanwezig op de zondag! Aangezien ik de andere dagen moet werken. Op m'n werk hebben de mannen eens per jaar een 'mannenbierdrinkdag' en als tegenhanger gaan wij met alle dames naar de Zwarte Cross. Dàt is nog eens een teamuitje :D ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Gezellig, ben je dan niet de bob zodat we EINDELIJK dat biertje kunnen drinken? En meer dan 1?! |
|
quote: + 1, verheug me er erg op. Lekker feesten alle drie de dagen en decadent afsluiten met iets uit de minibar in het hotel!! |
|
|
|
Vrijdag en zaterdag aanwezig met de baas. ( baas = mijn vrouw.) |
|
quote:David rijdt weer |
|
quote:+ Foutje bedankt. Of is het foutje dat ze ook op het Aardschok podium staan |
|
quote: Gaan jullie met de bus mee of met eigen auto? (Erg he, ken ik nog niet alle metal lui uit Arnhem... Tenminste niet bewust... ) "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Jullie blijven toch wel allemaal in de metalweide hè I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |