|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmm, dan maar wat vroeger vertrekken en bier meenemen . [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 23-07-2009 14:23] |
|
Morgen al!! Hey Tammi, ben je er ook het hele weekend? [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 23-07-2009 14:24] |
|
Ben er zaterdag |
|
Ik heb er ook zin in! We gaan met een bus vanuit Arnhem rond 10.00u al die kant op, dus hopelijk geen al te lange files tond die tijd... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Bonnie is aanwezig zaterdag |
|
quote: |
|
quote: Hard gaan op Walls Of Jericho, Comeback Kid en Nevermore? Als we elkaar tegenkomen, moeten we maar ff bieren! |
|
quote: Ik ga toch voor Legion, Pestilence en de brummers he Maar dat laatste doen we zeker! Edit: en Walls ook uiteraard. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 23-07-2009 18:43] |
|
quote: Ga jij met de Triple 7's op stap? Ik hoorde van John dat het een soort reunie zou worden hehe. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 23-07-2009 18:47] |
|
Heb eigenlijk vervoer terug nodig op zondag naar Limburg. Anyone? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ga lekker fietsen joh, is goed voor je! Enne, poging 2 tot fotomoment? |
|
quote:Fietsen is geen optie hahaha. Ik kom morgen met Vreid aan maar zij gaan zaterochtend erg vroeg alweer terug naar Noorwegen. Ik zou met goeie vrienden mee terug kunnen naar huis maar zij gaan vrijdagnacht al terug en zaterdag is Enslaved welke ik niet mag missen. Dus indien mogelijk wil ik hen toch meepikken zaterdag Poging 2 inderdaad voor die foto. Ben je weer backstage te vinden? Is makkelijker dan op een gigantisch veld hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Waarschijnlijk wel ja. Maar voornamelijk op het festivalterrein. Achja, die metalweide is niet zo groot volgens mij! |
|
quote: Dan komen wij elkaar daar ook wel tegen |
|
quote:Ik ben nog nooit op Zwarte Cross geweest dus ik heb geen idee hoe het er uit ziet Maar in ieder geval tot morgen, houd die camera maar in de aanslag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bonnie heeft mijn kaartje overgenomen, ik kan i.v.m. een knieblessure helaas niet mee Jammer, keek erg uit naar Nevermore... volgende keer beter! |
|
quote: Metalweide is inderdaad niet zo heel groot, maar wel van mooie afmetingen. Als het net zo druk was als vorig jaar heb je grote kans dat je mekaar tegenkomt. |
|
quote: Nee, helaas niet. Wordt me toch allemaal teveel van het goede. Mijn broer is net vertrokken, hij mag er elke dag gaan racen op een opgefokte gazonmaaier . |
|
quote: Maar Bonnie is ook een lekker ding |
|
Zag net dat het zondag mooi op tijd klaar is. |
|
quote: Jep! Aleen John zelf gaat niet mee omdat hij nog iets teveel last heeft van een herstellende liesbreuk en een ontsteking ergens (slijmvlies geloof ik). Dus Bonnie speelt voor John |
|
Gisteren op de VPRO die docu over de Zwarte Cross zitten kijken. Kreeg toch wel heimwee naar de Achterhoek en omgeving. Ooit ga ik weer die kant uit als het aan mij ligt. Helaas dit weekend andere noodzakelijke bezigheden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Heel massief besluit... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: haha, nooit op de zwarte cross geweest, maar elke keer als ik dat op tv zag wilde ik er zelf ook naar toe. dus gister was t te gek om te zien |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |