|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Kaarten binnen en uitgeprint dus aanwezig dit jaar, samen met Blair Witch |
|
Jeuhj; na een jaartje afwezigheid; maar weer eens de Zwarte Cross onveilig maken; kijken hoeveel wipwappen en glijbanen we dit jaar tegenkomen... |
|
Opeth ook bevestigd ! Tering wat een naam voor deze band ga ik absoluut een dagkaart kopen. |
|
Enslaved was ook bevestigd als ik me niet vergis Edit: stond dus al op de vorige pagina hehehe [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 05-03-2009 19:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nix ook al bevestigd I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hyves bericht: De campingkaarten zijn op 16 februari in de voorverkoop gegaan en op dit moment zijn we al over de helft van het aantal beschikbare kaarten! Het is zo weer juli, dus we herhalen het nog maar een keer: Wacht niet te lang met het bestellen van kaarten! De afgelopen jaren was de camping iedere keer nog uitverkocht... Klik op deze link om kaarten te bestellen: http://www.zwartecross.nl/tickets/ Medio april gaan de dagkaarten in de voorverkoop. Een exacte datum volgt nog. Hou Hyves en de website daarom goed in de gaten! !!! De caravankaarten zijn op dit moment al wel uitverkocht !!! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Dik aanwezig omdat oom security is, en mij heel lief vind Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Je past niet door de normale ingang? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, daarom moet ik wel backstage Ego nunco pronunciari mendagio! Sed ego sum homo indomitus |
|
Succes ermee hè. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Als dat niet heel veel knuffelen wordt |
|
Hmm mmmaybe! Vorig jaar bijna niet op de metalweide geweest en meer cross gezien dan bandjes. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dat is eerlijk gezegd ook de planning voor mij dit jaar. Die metalbands dat geloof ik wel op zich.. Zwarte Cross is toch even heel wat anders en dat wil ik weleens meemaken |
|
Mooi I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: |
|
Wat een bosmogool. "wat voor kleur traktor hebt gij?" =) |
|
Nee, het is: Wat voor kleur tractor hedde gai? |
|
Brommers kiek'n. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ach ja, stereotypes kennen we zelfs in jullie metalwereldje I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: *2morrow, 2morrow...* Boeiender |
|
Oh weer seksie keerl's kiek'n! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Uit "ons" metalwereldje Boeiender |
|
Precies, I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Boeren zeggen toch altijd "trekker"? =) |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |