|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo, en maar eens richting AoD en die kant op rallyen! |
|
Ideaal festivalweer die stortregen, wordt lekker soppen vanmiddag. |
|
hoe is het weer in Lichtenvoorde? |
|
Morgen 21 graden en 0.6mm regen. Goed te doen lijkt me (aldus weer.nl |
|
Høken! |
|
Word gaaf en modderig! |
|
Gaat wel leuk worden lijkt mij zo. |
|
quote: Ook zitten te kijken. Ouwe kop, die gaspiepe, hehe. Vanavond deel 2, dacht ik. Heel wat beter als die sbs6 verslagjes. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: jep heb er zin in ! |
|
quote: joazekers |
|
Morgen vanuit Sneek die kant op. Eens zien hoe het mogelijk is dat iemand 70 meter op een motor naar beneden springt. |
|
quote: Goeie gitarist ook die Alan, echt zo'n ouwe bluesgast nog. Heb hem vaak zien spelen, zelfs ook wel eens met hem gejamd in Zutphen. Jammer dat ik toen zoveel dronk, weet er weinig meer van. Maar de andere muzikanten ook, die waren ongeveer in dezelfde staat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tot morgen |
|
quote: |
|
Haha ja, klopt. Brommerhoofd. |
|
Kakhoofd. |
|
Brommers kiek'n? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: WRAAAAH PAUPER! IK GA JE HELEMAAL KAPOT MAKEN! |
|
quote: Dan blijf ik wel thuis morgen |
|
NEEN! |
|
:') Rotzak neemt de camera mee? Je moeder. |
|
Ik neem er wel een mee. Rotzak is er niet ivm vakantie. |
|
quote: Mooi zo. |
|
quote: Zijn ze daadwerkelijk tot of voorbij Antwerpen gekomen zonder opgepakt te worden? Respect! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |