|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanwezig. |
|
Metallica, Linkin Park, Lamb of God, Slipknot, Alice In Chains, Anthrax, Machine Head, Nine Inch Nails, Mastodon, en Pendulum. http://video.msn.com/video.aspx?mkt=en-GB&vid=5e49c6aa-1dd0-4330-b789-7747d9c47bac&from=entertainment_music |
|
Kost dat? Als MH en Anthrax ook een beetje een fatsoenlijke speeltijd toebedeeld krijgen dan is het misschien nog wel interessant.. |
|
Edit: Willen mensen die een topic openen dit soort info nou eindelijk eens in de openingspost zetten? SONISPHERE? Sonisphere is een concept van de creatievelingen achter de legendarische festivals Monsters of Rock en Download. Decennialange ervaring draagt ertoe bij dat Sonisphere een kwalitiatief hoogstandje zal worden. Op Sonisphere zullen verdeeld over twee podia acht á negen bands optreden en door de acts om-en-om te programmeren hoeft niemand iets te missen. In het Goffertpark wordt tevens aandacht besteed aan andere festivalgekte in de vorm van een metalmarket, theateracts en andere vormen van vermaak. Het zal Sonisphere aan niets ontbreken. Het is de bedoeling dat Sonisphere vanaf 2010 een wereldwijd rondreizend evenement is, nu strijkt het festival neer in opeenvolgend de volgende landen: Nederland (20 juni), 4 juli (Duitsland), Spanje (11 juli), Zweden (18 juli), Finland (25 juli) en op 1 en 2 augustus vindt Sonisphere plaats in Engeland. Metallica drummer Lars Ulrich verklaart: "We're stoked to be touring Europe with Sonisphere. Summer festivals in Europe are what Metallica do best. We can't wait to see all of our fans over there." Behalve Metallica staan op 20 juni ook Slipknot, Lamb of God en Mastodon op het programma. Gedurende de komende weken worden er meer bands toegevoegd. KAARTEN VOOR SONISPHERE ZIJN VERKRIJGBAAR VANAF VRIJDAG 13 FEBRUARI OM 11.00 UUR www.livenation.nl 0900 - 1010 2020 Tickets voor Sonisphere kosten: € 75 (excl. servicekosten). Er zijn ook De Luxe tickets verkrijgbaar voor Sonisphere in het Goffertpark. Kijk snel onder het kopje De Luxe Tickets voor meer informatie hierover. DE LUXE TICKETS VOOR SONISPHERE ZIJN VERKRIJGBAAR VANAF VRIJDAG 13 FEBRUARI, OM 11.00 UUR www.livenation.nl 0900-10102020 Er zijn ook De Luxe Tickets verkrijgbaar voor Sonisphere in het Goffertpark. Bij dit De Luxe ticket (á € 175) zit inbegrepen: - Ticket - Aparte ingang - VIP area met gratis drank - Gegarandeerde toegang tot het eerste vak - Parkeer faciliteiten [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-02-2009 8:03] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Owja, vrijwel zeker afwezig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
dit lijkt me een zeer geslaagd dagje uit |
|
Niet boeiend genoeg. Boeiender |
|
Zit wel wat veel troep tussen. Nog maar even afwachten. |
|
Ik gok dat MOJO dit al had zien aankomen en Metallica daarom een paar maandjes eerder maar in een, voor zo'n band, vrij kleine zaal als Ahoy heeft geboekt om voldoende verkoop voor dit evenement te waarborgen? Metallica lijkt me namelijk toch de naam die dat veld vol moet zien te krijgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja, dat denk ik ook altijd als ik je "te koop lijst" zie staan... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 09-02-2009 9:58] spelfout weggehaald... |
|
quote: Dat denk ik dan weer als ik je quote-vaardigheden zie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Zo beter schat? spelfout weggehaald... |
|
Nope |
|
nou nog even een '/' Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Die trekt dan ook geen 50.000 man |
|
Hm... ik twijfel zwaar... dit is gewoon weer zo'n... Fields of Rock achtige... wij-proberen-zoveel-mogelijk-geld-uit-metalliefhebbers-hun-zakken-te-trekken-festival... Goffert is wel een leuke plek... |
|
Wat een gezeur, je kijkt toch gewoon of je de bands leuk vind of niet? Die 75 euro is best schappelijk voor een hele dag, en als je bang bent dat het geld in de zakken van de grote boze promotors verdwijnt kun je beter maar helemaal niet meer naar festivals gaan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ah wel gaaf dit, eens kijken of ik daar heen kan. Hoop alleen dat die kaartverkoop niet weer zo'n ellende is als vorige keer bij Metallica, toen ben ik ze mooi misgelopen. |
|
Lekker gaye festivalnaam. Puike bands. Heen dus! Gheghe. "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
livenation er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Ach, best leuke line-up. Alleen Pendulum zegt mij niks |
|
Zit bij de tickets ook iets van een camping in etc. ? |
|
Een camping voor 1 dag? Voor je middagslaapje? |
|
quote: heeft waldrock toch ook? Ik denk niet dat er een camping bij zal zitten trouwens, is volgens mij nooit bij de goffert. K ga maar wel proberen hier kaartjes voor te krijgen! |
|
Kamperen mag niet op de Goffert, dus dat is simpelweg nee. Er zitten trouwens kampeerterreinen redelijk in de buurt, op de Kwakkenberg of zo, dus dat zou geen al te groot probleem moeten zijn. En anders lekker een nacht wildkamperen in het Heumensoord [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-02-2009 23:45] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |