|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
FortaRock - The Festival Moonspell Meshuggah Satyricon Death Angel The Dillinger Escape Plan Candlemass Delain Kataklysm Keep Of Kalessin All Shall Perish Warbringer Heidevolk + A Special Guest Ritual datum: zaterdag 11 juli 2009 locatie: Park Brakkestein, Nijmegen ticket: € 32,50 combi-ticket incl. pre-party: € 42,50 info: FortaRock Tickets: klik hier FortaRock Pre-Party The Dillinger Escape Plan Kylesa Jacky Heretic datum: vrijdag 10 juli locatie: Doornroosje, Nijmegen ticket: € 15 info: Doornroosje FortaRock - The Festival, 11 juli 2009, Park Brakkestein-Nijmegen, 13 bands, one open stage, one tentstage. [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 12-05-2009 20:37] |
|
Ik had vernomen dat het plaats ging vinden maar deze namen had ik niet verwacht. Goed bezig jullie! |
|
Dat gaat een mooi dagje worden in Nijmegen! Hulde! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
Death Angel, gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ziet er leuk uit! |
|
+1 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Trouwens, wat kost de drank en dergelijke? Mojo prijzen of toch iets beschaafder? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Deze line-up is NU AL beter dan Waldrock tot nu toe! |
|
Vet, Death Angel. |
|
quote: De belachelijk hoge prijzen die op, door Mojo georganiseerde, festivals wordt gevraagd. |
|
dit festival wordt niet door MOJO georganiseerd. |
|
quote: Weet ik, daarom is de entree ook maar 32.50. Maar geldt die lage prijs dan ook voor de drankjes en vreterij. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
goed bezig! |
|
Death Angel en Kataklysmn, nice |
|
quote: die gaan samen op tour! rare combinatie.... |
|
quote: een biertje gaat geen € 2,50 kosten, ook geen € 8 voor een broodje kroket... |
|
Dit is wel interessant ja. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Erg vette line-up tot nu toe Het lijkt erop dat de kleinere festivals dit jaar het interessantst gaan worden. |
|
quote: Duidelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nijmegen de gekste! Aanwezig, uiteraard. |
|
Ziet er keurig uit zover! quote:Nee, dat is Eindhoven nog steeds |
|
Jouw woord tegen het mijne. |
|
Ik ben wel erg benieuwd naar dit festival. Klinkt tot nu toe allemaal niet verkeerd in ieder geval. |
|
quote: Juistem Een stukje fietsen, dus ik mag dit niet overslaan natuurlijk. |
|
Oeh lekkere lineup, denk wel te gaan. quote: Zeg eh, mocht jij gaan.. twee plekkies over in ootoo? *kijkt lief* [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-03-2009 8:13] |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Volgende pagina |