|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Die film is fuuuucking geniaal |
|
|
|
Geen ontdekking, maar ik wil het met jullie delen |
|
Stam1na signature |
|
YOB Eigenlijk wilde ik het niet checken omdat dat de dilemma's op Roadburn nog groter zou maken, toch maar gedaan en jawel, het heerscht. Ontzettend. Toch Garcia maar laten schieten, denk ik. Wat een heerlijke band dit. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Ze spelen twee keer, dat scheelt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Verder is Proghma-C ook te gek! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tegelijk met Earthless en Garcia, ja. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: + 1 Gefreak binnen de lijntjes. |
|
Voor black metal liefhebbers die van instrumentale black metal houden die atmosferisch is en een erg rauw demo geluid heeft, die moeten eens Orrery luisteren. Is uitgebracht op asgard muzik, het label van Sin Nanna van Striborg. Linkje zoek je zelf maar. Evil Dick |
|
quote: Niet zo he |
|
Beetje dimmen, nieuweling. En dan heb je nog dezelfde naam als m'n paps ook. Verder heb ik geloof ik recentelijk geen bands ontdekt. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 17-03-2010 17:54] |
|
quote: ok laat maar. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: fantastisch! Maar hun tweede album dopoguerra is nog beter als deze.!.! |
|
Laatst de band "Leech" ontdekt via een split-EP samen met Long Distance Calling (de EP heet "090208" ). Zeer sfeervolle instrumentale liedjes om bij weg te dromen . Voor de liefhebbers van postrock zeker een aanrader! |
|
www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Voor diegenen die denken dat met de opkomst van de pagan metal er geen viking metal meer is, Voluspaa (uit Hønefoss Noorwegen) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Die demo van ze heerst de hel uit Edit: dan doel ik op T.A.E.M.E.N. de rest ken ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Dypfrys op 23-03-2010 18:59] "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik vond een beherit demo met het opruimen van mijn kamer bij mijn ouders. op zich kan het echt niet harder worden dan dit. Ben echt onder de indruk. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 25-03-2010 7:28] Evil Dick |
|
High On Fire Lekker sludge en hardcore luisteren de laatste tijd en alles wat daar tussenin overvloeit |
|
quote: Dan ken jij Svarty Vincent nog niet :') |
|
quote: hahahahah kanslooz IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tja.. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |