|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Badalamenti ken ik niet, maar eens checken dan. En wat bedoel je met slidegitaar? Ik hoor er surfgitaar in namelijk Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Angelo, die soundtracks maakt voor oa Twin Peaks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yep, totale Badalamenti/David Lynch belevenis. Een titel als "Sycamore Feeling" draagt daar alleen maar aan bij natuurlijk (dat bloedstollende lied op het einde van Twin Peaks, Under the Sycamore Trees...). Jammer dat het concert van Trentemoeller in Utrecht (thuiswedstrijd) tegelijk is met Shining in Tilburg. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
terzij de horde IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Aha! Zo ver ben ik nog niet met Twin Peaks kijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik zag het Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
MONGO NINJA!!! Smerige, zwartgallige punkmetal uit Noorwegen met leden van The Cumshots, Blood Tsunami en Bard "Faust" Eithun op drums Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Klinkt vet, eens checken. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 30-08-2010 14:35] |
|
quote: quote: Dit. |
|
Hehe, ja, en het leeft weer even op Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Anthrax |
|
Band of de substantie? |
|
Is dit het "Tijdste substantie ontdekking van de laatste cool pt 4"? ff nadenken voor je bijdehand doet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
:') ach gossie |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
BONGRIPPER http://www.myspace.com/bongripper Fantastische sludge/stoner/doom. Hun laatste plaat, Satan Worshipping Doom, is om duimen en vingers van af te likken. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Zal het morgen eens checken! OT: Gnaw Their Tongues, wat een ziekelijke chaos! |
|
quote:Na Bongripper kun je de laatste Dragonauta ook wel meepikken, ligt ook wel in jouw straatje. Is wat meer stoner, Electric Wizard richting. http://www.myspace.com/dragonauta666 [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 01-09-2010 1:26] |
|
Bedankt chef, weer een zoektermpje die morgen minstens éénmaal ingetikt wordt op Google. |
|
Zie de edit. Ik bedacht net te laat dat het wel zo handig is er wat meer info bij te zetten. |
|
Dan kan Google m'n rug op en klik ik gelijk op die link, nog eenvoudiger. |
|
quote: Ik luister nu het nummer "Satan" van de myspace ... klinkt erg lekker! |
|
Rosetta! Wat een heerlijke muziek! Wat een sfeer. En het concept van die eerste plaat is ook geniaal. Twee albums, één sludge, één ambient/noise, allebei op zichzelf prima albums, maar als je ze tegelijk afspeelt 1 geweldige plaat De nieuwste is ook geniaal! Tombs, Mouth of the Architect, Terzij de Horde en Year of no Light staan ook op het nog te checken lijstje! Sowieso is sludge/post metal/post hardcore een ontdekking voor me geweest het afgelopen jaar. |
|
quote: heb hier net die nieuwste opstaan van Rosetta, ERG lekker inderdaad! die vorige 2 moet ik nog checken, maar zeker die beschrijving van de eerste spreekt me erg aan |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |