|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Orom (Dark ambient/doom) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
The black keys. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Coole plaat he, die nieuwe? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Zeker. Ik heb wel het gevoel dat ik het allemaal al tig keer gehoord heb, maar dat is niet erg. Klinkt gewoon heel fijn. Ze doen "iets" beter dan andere bands. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-03-2012 20:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Nummers schrijven . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ook. Al komt het me allemaal dus wel bekend voor. Ik vind ze geloofwaardig. Of zo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ow, deze is nice! Niet echt meer de tijdste ontdekking (half jaar later dan de originele post) maar dit ga ik zeker even checken. Ik heb een vloer, nou en? |
|
Anubis Gate prog, maar wel goed signature |
|
Banished from Inferno Beeeeestig! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-05-2012 12:09] signature |
|
The Foreshadowing |
|
Gothic? |
|
Ja, gothic metal met mannenzang. Stuk beter te pruimen dan dat theatrale gedoe met zangeresjes. |
|
Doet het niet zo meer voor mij dit soort muziek. Die lui mogen hun website ook wel eens updaten trouwens. |
|
Black seeds of bunny! |
|
Beetje sludge, beetje grind, beetje Converge. Best tof allemaal. |
|
Horseback Stoner doom/rock met black metal stem. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
jep! Horseback is gaaf, 'The Invisible Mountain' is geniaal! Beetje Neil Young's Dead Man Soundtrack goes black |
|
Pelican Conan Bongripper Min of meer een genre ontdekt, door het Conan topic hier op ZM. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Ne Obliviscaris is toch wel dé ontdekking voor mij van de afgelopen maanden. Heerlijke combinatie van langere instrumentale stukken, waar de viool een nadrukkelijke rol krijgt, en progressieve (extreme) metal. |
|
quote:Zeker lekker! |
|
quote:Voor mij niet bepaald een 'de laatste tijd', maar die nieuwe schijf komt toch zeker in de jaarlijst. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Fucking hipsters ook altijd. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 12-06-2012 19:23] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
In juni al beginnen over jaarlijst, hoe durven ze!! "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Harry Potter meets Dissection? |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |