|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat is dit vet zeg! Heavy metal met poprockinvloeden met geweldige pianomelodieën. Lekker veel drama, met koortjes en symfonische elementen. Zonde dat ik ze heb gemist tot zover! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
heeeelemaal kapot gedraaid zo'n 20 jaar geleden, ik denk dat ik nog steeds alle lyrics ken als ik hem zou opzetten. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Ik draai dit echt ontzettend veel de laatste tijd: Catherine Ribeiro + Alpes. Fenomenale progfolk/avant-folk uit Frankrijk met de zingende natuurkracht Catherine Ribeiro. Vooral de eerste vier platen zijn echt bloedmooi. Qua stijl moet je denken aan de soloplaten van Nico (Desertshore, The Marble Index), de meest experimentele momenten van Pink Floyd (bijvoorbeeld A Saucerful of Secrets), maar ook Duitse krautrock als Tangerine Dream, Ash Ra Tempel en Popol Vuh. In de meest krankzinnige uitbarstingen (bijvoorbeeld in Poéme Non Epique van No.2) van Catherine hoor ik zelfs een voorloper van Diamanda Galás. Hadden, als ze nu deze muziek hadden gemaakt, absoluut niet op Roadburn misstaan. Playlists van de eerste vier albums: Catherine Ribeiro + 2Bis No. 2 Âme Debout Paix [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 13-05-2021 17:00] |
|
Lucidvox bestaat uit vier Moskouse dames, die noisy rock, postpunk en andere invloeden combineren met naar folk neigende Slavische vocalen. Hun debuut is vorig jaar uitgekomen op Glitterbeat en ik draai hem graag. Vooral de zang heeft iets verslavends. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Tuba Skinny "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
This sum weird shit |
|
Trompetist Arve Henriksen, die naast trompet ook veel sfeervolle elektronica gebruikt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verkeerde topic? |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Echt moeilijk verslaafd aan deze: Echt zo'n band die exact het geluid heeft waar ik van hou. Doet denken aan iets als Obtained Enslavement en Sargeist tot Summoning. Melodieuze bm dus. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote: Ja dit is lekker I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
At the age of 40 Germany-based DAD HORSE OTTN started playing music on a tenor banjo given to him as a gift. Drawing inspiration from Appalachian music and the abysses of his soul, he invented a genuine mixture of country gospel, singer / songwriter, punk rock, and oompah-pah polka labeled as "Keller-Country." "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Wat mij betreft 1 van de knallers van 2022, deze van Greyhaven. |
|
Wat een heerlijke pakkende mengelmoes van genres is dit. Pop, ambient, prog, black....... Cleane zang afgewisseld met een zeker niet onaardige grunt. Best lastig hier even snel een label op te drukken. Ik trek het goed. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Turisas! Optimistische folk, dat moet ik hebben. quote: Haha geweldig "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
|
|
Helemaal vergeten dat Kreuzweg Ost bestond. Ik zit er de laatste tijd weer helemaal in. Oja en Pegboard Nerds. Ook weer herontdekt. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Nieuwigheid wat m'n jaarlijst gehaald heeft: The Anchoret - It All Began With Loneliness Olkoth - At the Eye of Chaos Vorna - Aamunkoi Frozen Soul - Glacial Domination Now playing: Cruel Force - Dawn of the Axe. Zit er ook dicht tegenaan. |
|
Mooie tribute van een gave band Hafgufa |
|
Nanowar... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Repetitieve instrumentale funky roots rock. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Steve Gunn altijd |
|
KNOWER, en daarmee ook meteen meer van Louis Cole, maargoed KNOWER dus Hiermee begon ik en ik bleef plakken Iets harder anders krijg ik gezeik hier Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |