|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote:Deze band is inderdaad erg goed. mental |
|
Sardonic Allegiance vind ik trouwens erg goed. Is een Nederlandse Black Metal band. Als je in to een band als bijvoorbeeld Dissection bent, dan denk ik dat je deze band ook wel erg kan waarderen. www.myspace.com/sardonicallegiance mental |
|
http://www.myspace.com/hellblastband Zo, regionaal bandje. Een even lekker wijf als Angela Gossow op de vocals, maar een veel betere strot en de muziek klinkt ook gewoon tien keer beter. |
|
quote: Dat is een mooi compliment! |
|
Wat een enge aids kop. mental |
|
Ik ze zo ook in bed? |
|
quote: Vraag me overigens nog steeds af of de mensen bij de Aardschok doorhadden dat ze haar met de flamoes zichtbaar op de cover hadden een paar jaar geleden. Boeiender |
|
dat was mijn gedachte toendertijd ook. was weinig te raden meer over |
|
quote: |
|
Blasphemy. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Heb van de week Goatsnake ontdekt Wat een goden band is dat zeg Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het is veel te laat, maar het Deftones-kwartje is eindelijk gevallen. Verdomme, wat een band |
|
quote: zalige band inderdaad en ook live erg goed around the fur en white pony zijn men favoriete albums ik heb naar aanleiding van de recensie op de FB heb album van Bruce Lamont een paar luister beurten gegeven erg sterk, maar appart werkje imo |
|
Nog een vrij late ontdekking : Tankard ! gave band. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Als we het dan toch over late ontdekkingen hebben: ik ben pas sinds kort Beherit beginnen appreciëren. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Toch FUNUS ook wel. Fijne band! No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Evoken. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: die cover had ik nog niet gezien... |
|
quote: Diamond Eyes & White Pony = [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 01-02-2011 13:14] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Adrenaline niet vergeten. |
|
beetje een herontdekking, johnny cash en sixteen horsepower |
|
quote: Moet je eens tegen de mensen zeggen die Deftones live op Waldrock hebben gezien. Boeiender |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |