|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Cephalotripsy Guttural Secrete Degrade Condemned aanraders via last.fm of mensen met goede smaak |
|
de twee samen gaan duidelijk niet signature |
|
quote: Human Rejection zal ik binnenkort beluisteren dan. Lividity en Putrid Pile zijn echt vet ja |
|
ik ben nu Decrepit To Insanity aan het luisteren, klinkt echt heel strak. die staat ook op mijn lijst van cd's die ik nog moet halen. bedankt |
|
Omega masiff - Geisterstadt tering vet en zwarre instrumentale doooooooom Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
quote: vergeet ook Squash Bowels niet signature |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
|
|
Svart. Vette shit! |
|
Goed bezig. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De Magia Veterum - Migdal Bavel (2009) Avandgarde black metal uit Drachten (NL). Zware kost, maar wie er doorheen komt en het ik zich in laat werken heeft een meesterwerk in bezit! |
|
The Jesus And Mary Chain come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Uit ons eigen kikkerlandje: The Devil's Blood! |
|
quote: |
|
Howl |
|
quote: quote: Jullie zouden dit eens moeten proberen. In mijn ogen de beste "opvolger" van de Misfits: http://www.myspace.com/thecrimsonghostsgermany I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:+1 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ha, jij bent hier ook Ik zou je nog Wormed, Despondency's eerste album (God on Acid), Aversion to Life, The Partisan Turbine en Begging for Incest willen aanraden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hooked! Komt niet heel veel anders meer onderweg in mn mp3 speler... oudere werk ook al opgezocht... zieke gasten zijn het ook wel trouwens.. bij zo'n showtje ga ik wel ergens achterin staan te genieten haha De groeten! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Stridsmenn - Noorse black-metal. Voor fans van Taake, Strid, Angantyr, oude Forgotten Woods en hele oude Dimmu Borgir. http://www.myspace.com/stridsmennofficial When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Jottum! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Ja mooie shit. Ga anders in September mee naar Cilinderfest daar spelen ze ook, met o.a. Rise and Fall en The Setup. Beloofd wel hard te worden. |
|
quote: wij waren het erover eens dat het een goede band was als achtergrond muziek die naar huis gingen van fortarock |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |