|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: smaken verschillen natuurlijk, maar imo zijn de albums van Metallica uit de jaren 80 stuk voor stuk echt heel goed Master of puppets blijft hier favoriet van Megadeth heb ik ook nog nooit een heel album geluisterd, als er mensen albums kunnen aanbevelen ... |
|
quote: Zoveel mis je er niet aan. Kut band. |
|
The Amenta industrial death www.myspace.com/theamenta Tristwood industrial blach/death www.myspace.com/tristwood www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Eindelijk even snel internet, dus de mogelijkheid om wat dingen te checken die al lang op mijn lijstje staan: - Bardo Pond (psych rock met vrouwelijke vocalen, maar ver van alle TDB's en Jex Thoth's van de wereld). Heel spacey, en met fluit. Tevens tip voor de sonische titaan. - Amebix. Paar jaar geleden live gezien geloof ik, nu blijkt ook het studiowerk erg gaaf te zijn. - The Beat of the Earth. 60's psych, tof, klinkt soms als The Doors. - Group 1850. Nederlandse group die eind jaren '60 gaaf spul uitbracht. Gesproken stukken zijn wel tenenkrommend. You have time. You are doing fine. |
|
Flotsam & Jetsam |
|
Worship |
|
|
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Killing is my Business So Far So Good So What en Rust in Piece Dan kun je wel even vooruit qua Megadeth |
|
quote: +1 vooral live geloof ik... keek laatst een live concert van hun bij een maat van me... godverdomme wat is die Dave Moestuin een kut zanger zeg... echt vals en lelijk katten gejank, kreeg er bijna medelijden mee... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: live idd ook niet mijn favo, behalve de instrumentale stukken (Hangar 18 bvb) Moestuin, I lol'd [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 25-11-2010 16:21] signature |
|
Stuff, 70s funk http://www.youtube.com/watch?v=9q_c160jfBY |
|
Wooden Stake Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Zo, die shit ga ik even uitchecken! |
|
venetian Snares. Kende het al wel en had al wat mixjes op de pc staan maar kon het nooit echt uit zitten. Nu trek ik die mixjes uitzonderlijk goed. Je moeder. |
|
quote: Doll Doll Doll signature |
|
1. Venetian Snares - Live @ ATP 2003 (Radio1) (36:06) 2. Venetian Snares - Brave New Waves Mix (91:06) 3. Venetian Snares - Breezeblock Mix (11.11.2003) (26:32) 4. Venetian Snares - live at darkside 9 (45:31) 5. Venetian Snares - Live in Dresden (59:36) Vermaak me er nu al 3 dagen non-stop mee. Je moeder. |
|
zijn die van zijn eigen site? Daar staan er ook een aantal op te dl'en signature |
|
Geen idee waar ik ze gevonden heb destijds... Je moeder. |
|
quote:Vet, doet me denken aan Fehler en Premonitions of War. |
|
Benevolent, net ontdekt op Bandcamp door even op 'metal' te browsen. Divided is the debut EP of Kuwait-based Lebanese extreme metal band, Benevolent. Tags: experimental, extreme metal, progressive, death metal, lamb of god, meshuggah, nevermore, opeth periphery, veil of maya, Kuwait Ze gebruiken weliswaar geprogrammeerde drums maar dat is niet storend aangezien het muzikale gebodene ver boven de middelmaat uitsteekt. Debuut-ep 'Divided' kwam vorige maand uit en mag je gratis downloaden via onderstaande link: http://benevolent.bandcamp.com/ |
|
http://www.myspace.com/sexualreproductivesystems Echt vette shit. Traden eergister op in de Triangel hier in Weert, vooral het nummer Woodchopper klonk zeer lekker live. |
|
Cebren-Khal. Ga dat plaatje steeds leuker vinden. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |