|
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
||||
Auteur: |
|
|
Spasmodic http://www.myspace.com/spasmodicsound |
|
Nee man. Cianide. Nieuwe al gehoord? |
|
|
|
quote: |
|
Ben weer veel naar spul als Cephalotripsy, The Partisan Turbine en Cerebral Incubation aan het luisteren. Geil Ook Regurgitate komt weer langs. |
|
Necros Christos Disma Faustian Spirit of the Earth |
|
zombie inc. - a dreadfull decease. geweldig stukje old school death metal. o.a. leden van fleshcrawl, collapse 7 en pungent stench/hollenthon, hele dikke aanrader. kekal - futuride , apart werkje, vind het wel boeiend. geen idee onder wat voor noemer je het moet laten vallen. |
|
Shattered Skies (prog/djent): erg gave band uit Ierland, EP is gratis te beluisteren op http://shatteredskies.bandcamp.com/ |
|
Djent? wtf |
|
Dat komt toch voort uit het geluid van Meshuggah? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Redelijk belachelijke naam. Maar het komt blijkbaar meer en meer voor. |
|
Ik ben ook geen voorstander van de term, maar hij wordt steeds meer gebruikt. Zelf noemen ze hun muziek "progressive groove metal". |
|
Beste ontdekkingen: Sleep, Crawlspace en Absu. Herontdekking: Machine Head. Bazenbands. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 24-09-2011 15:24] |
|
CONAN |
|
SICKED WHOOP SWAG voor retardo |
|
|
|
quote: SIKED |
|
Ik als AC/DC-met-Bon-Scott-fanaat word hier héél blij van: Bareuh... |
|
quote: Bedankt voor de tip. Dit klinkt erg lekker. Ik moet nog een verjaardagscadeautje hebben voor iemand die van AC/DC houdt, dus die heb ik hierbij ook gevonden... Over een week komt by the way hun nieuwe album High Decibels uit, zag ik net. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Gave herrie. Thanx voor den tip! |
|
Zeker een plaatsje op Roadburn waard www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ginger Trees Ik krijg vooralsnog geen genoeg van hun plaat Along With the Tide. Een Zweedse band die de jaren '70 ademt zonder geforceerd of oubollig te klinken. Ze laten me aan zoveel bands denken zonder ze te kopiëren: veel Cream, Moody Blues en Mountain, een beetjs Jefferson Airplane, Pink Floyd, The Doors, Uriah Heep, Deep Purple en Golden Earring (de Kooymans nummers), en misschien ook wel wat recenters als Riverside, Porcupine Tree of Vast. Heerlijk spul |
|
quote: Dank voor de tip, klinkt goed. |
|
quote: Klinkt lekker. |
Dit topic is 37 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |