IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Neurotic Deathfest - 30 april, 1mei 2010 @ 013, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 30-04-2010 11:42 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Anders ik wel!

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-05-2010 3:55 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Gaaf dagje. Belphegor was goed, Benediction was vet en Bolt Thrower was ronduit meesterlijk. Een verrassing was het voor mij onbekende Enemy Reign, dat beukte ook lekker.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 01-05-2010 8:29 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Yooow, gister was dag1: aardig wat gezopen en bandjes bekeken...

Aborted: goede show, goed geluid en vette lichtshow
Benediction: volgens mij vond ik dit vroeger leuker, niet mijn ding, wel sympatieke lui
DrDoom: fijne opgefokte show, beetje zonde dat het geluid bagger was
Six Feet Under: alleen de ac/dc cover gezien... geen mening over
Napalm Death: kwaliteitje, jammer van het slechte geluid en zelfs het bijna ontbreken van de lichtshow... de band zelf had er wel zin in en ging goed te keer!
Rotten Sound: vette show, redelijk goed geluid!
Rise And Fall: superruig!
Bolt Thrower: paar nrs gezien, wel oke.

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 01-05-2010 9:12 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ah echt jammer dat ik er niet bij kon zijn, misschien ben ik er vandaag.

Evil Dick

Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 01-05-2010 9:42 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Opvallend betere line-up vandaag.

headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 01-05-2010 11:13 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

Aborted: gaaf, zoals altijd, mooi begin van de dag!
Benediction: wel oke, niet zo heel bijzonder.
Severe Torture: ja jammer dat Annotations of an Autopsy niet doorging, maar wel een goede vervanger, deze band blijft gewoon goed.
DrDoom: chaos. Vond de stem van de vorige zanger alleen beter.
Malignancy: klonk wel goed.
Burning Skies: vette band, niet helemaal mijn muziek maar wel leuk voor de afwisseling.
Napalm Death (stukje): van wat ik gezien heb klonk het weer lekker, zoals Napalm Death dat altijd is.
Rotten Sound: band van de dag! Super bruut en strak.
Bolt Thrower: wat ik ervan heb meegekregen klonk gaaf.
Rotting Christ: viel een beetje tegen. Had beter bij Bolt Thrower kunnen blijven.

Op naar dag 2

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 01-05-2010 12:49 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

We gaan maar weer eens.... gisteren was gewoon vet

collision-tammi
leuke jongen
Posted 01-05-2010 12:52 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

ik kwam jou ook nog tegen toen we gingen of niet?

zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 01-05-2010 13:12 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Beheaded in de Bat Cave was boven verwachting BRUUUUUUUUT! Tering!

Here kitty kitty kitty!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 01-05-2010 16:30 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Dat was wel weer gaaf.
Boel kutbands, maar goed, kwam dan ook voor Bolt Thrower, en dat was drie keer op rij geniaal!
Verder waren Benediction, Belphegor, Six Feet Under wel OK. Ook nog even een stukje DrDoom meegepikt. Wat een lekkere chaos weer.
Goeie en gezellige dag gehad, alleen jammer van die zakkenroller die de avond een naar einde gaf

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-05-2010 16:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Alweer? tering. Op Elsrock was het ook al raak de laatste keer.

invictis
Usericon van invictis
Posted 01-05-2010 18:15 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ah niemand, viral load dus gezien ?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

BVT
Usericon van BVT
Posted 01-05-2010 18:40 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Wat me opviel dat er voor mij minder bekenden rondliepen dan voorgaande jaren. Niet drinken maakt het ook tot een ander geheel. In tegenstelling tot andere keren misschien hierdoor ook wel veel bands gezien.

Jammer van de band die er niet konden zijn, mede doordat deze drie voor mij doorslaggevend waren in de keuze voor de vrijdag.

Vond eigenlijk alle bands wel leuk. ( van de meesten iig een stuk mee gepik.)

Ik stoorde me wel aan Dhr Barnes die zijn eigen teksten en zanglijnen wel op een erg 'ruime' manier liet horen. Ook is dit de 3e keer op rij dat ik hem qua zang ( en dan vooral het grunt gedeelte) toch wel erg veeeeeeeeeeeel minder vind dan voorheen.
Iritant waren mensen ( heb ik dus ook als ik nuchter ben) die in de veronderstelling zijn dat ze dwars door je heen kunnen lopen.

MetalTuupLimburg
Posted 01-05-2010 19:02 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 1 mei 2010 18:15 schreef invictis het volgende:
ah niemand, viral load dus gezien ?

Jawel, kwartiertje. Was wel OK, maar onmogelijk om dat kleine zaaltje binnen te komen, dus uiteindelijk maar voor een restje koninginnedag in Maastricht gekozen.

Thijsss
Usericon van Thijsss
Posted 01-05-2010 20:06 by Thijsss Wijzig reactieProfiel van ThijsssQuote dit bericht

Was erg geslaagd! Prima schema waardoor ik steeds van concert naar concert ging.

Door treinvertraging helaas Aborted gemist.
Benediction, leuk optreden
Severe Torture (blijkbaar?) stukje gezien, oké.
Bephegor had een leuke sfeer, goed om eens te zien
Six Feet Under vind ik op cd niet erg goed, maar overtuigden hier wel, goed optreden!
Toen de verrassing van de avond, Enemy Reign, erg leuke life show, veel publiekinteractie, prima muziek. Dit ga ik eens opzoeken
Napalm Death: slecht geluid en ik vond er weinig aan. Ben na 20 min weggegaan...
...naar Rotten Sound, prima introductie met een abnd die ik nog niet kende, strak. Sympathiek, ook.
Bolt Thrower en Rotting Christ tegelijketijd, zuur; eerst 30 min BT - lekker hard, wel de gitaren veel te zacht - en toen 30 min Rotting Christ, wat ik erg leuk vond. Rustig, maar dat was te verwachten met de headliner in de zaal ernaast. Leuk optreden!

Al met al een pluim voor de organisatie, en ook moet de goede sfeer genoemd worden, onder de bezoekers. Volgend jaar weer!

zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-05-2010 0:28 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Hey you! Yeah you with the glasses! Don't yawn. I'm the one who should be yawning, I'm 41 years old!

CARCASS was gretverdemme VEEEEET! Pleuris! AAAAAAAAAAAARGH! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!

Here kitty kitty kitty!

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 02-05-2010 1:01 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Carcass was meesterlijK!!! En erg gaaf met die ranzige videobeelden er achter!
Besloten dat er toch niks gaver zou worden dan Carcass en naar huis gegaan.

collision-tammi
leuke jongen
Posted 02-05-2010 1:47 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 1 mei 2010 16:30 schreef Regeer het volgende:
Goeie en gezellige dag gehad, alleen jammer van die zakkenroller die de avond een naar einde gaf

& 1... vandaag dus ook mijn portomonee (inclusief id, pas, sleutel, treinkaartje, geldje etc) weg. gvd!

Verder erg leuke shows gezien van lock up, kickback, carcass (the saxon of the grindcore) en dying fetus!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-05-2010 2:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tering was/waren op beide dagen een zakkenroller(s)? Een gast naast me vooraan bij Carcass wist het me ook te vertellen, hij was zelf ook al bestolen

Wij zijn alleen op de zaterdag gegaan en het was opvallend dat veel publiek er vaak lam bijstond: hoe bruut de muziek was, hoe suf het publiek vaak. Sfeer was wel erg relaxed; aardig wat Fransen en Spanjaarden gesproken, blijkbaar komt men nogal van veraf naar dit festival aanwaaien. Het bandgeluid was trouwens vaak erg goed.

Gezien:

Insidious Decrepancy
The end of all reason
Revocation
Beneath the massacre
Origin
Immolation
Gorod
Pestilence
Carcass

Hoogstepunten waren wel Origin (kippevel van die dubbele sweeps!) Gorod en Carcass.

Volgend jaar graag weer

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 02-05-2010 2:44 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Zo, net thuis.

Alleen Immolation en gisteren stuk Belphegor gezien vanwege werken.

Ben ik trouwens de enige die de merch op een vreemde plek vond staan? Helemaal omdat wij ook nog eens achter die rits tenten achter een aantal bomen moesten gaan staan, bet wel een kutplek. Ondanks de lokatrie toch wel weer goede zaken gedaan.

Hoogtepunten: Mn maat die een behoorlijke tijd letterlijk onder zijl gelegen heeft op de tafels tegen over ons, en Heuy die (weer!) zn trein gemist had, en dus vervoer zocht, en uiteindelijk waarschijnlijk weer een taxi naar huis heeft genomen.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-05-2010 2:45 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Persoonlijk ben ik na een hele dag death metal wel een beetje omver gebeukt, dus de tweede dag minder actief. Komen nog oude-mannenklachten bij, zoals zere voeten, vermoeidheid e.d.

Anyway, supervet weekend!

Vrijdag:
- Aborted: kan ik niet zoveel mee
- Benediction: wel aardig, lekker opwarmertje
- Malignancy: leuke show, veel humor ook!
- Six Feet Under: leuk voor een half uurtje
- Enemy Reign: lekker enthousiast, was wel vet
- Napalm Death: ken ik zo onderhand wel, maar blijft leuk
- Rise And Fall: immens vet, geweldige band!!!
- Bolt Thrower: heerste als verwacht

Zaterdag:
- Origin: was me wat teveel van het goede als opener
- Revocation: toffe band, gave show, jammer van het geluid
- Beneath The Massacre: wel bruut, maar mij iets te monotoon
- Immolation: klasseband, prima show, beste band van de dag
- Lock Up: wel okay, maar niet alles van gezien
- Kickback: energieke show, muzikaal ook wel aardig
- Pestilence: zwakke presentatie, vond ook alleen laatste twee songs vet
- Carcass: half gezien, klonk goed

Hoogtepunten: Immolation, Revocation, Bolt Thrower, Rise And Fall

Gorod had ik ook willen zien, maar eten is ook belangrijk. Die zie ik op Stonehenge wel. Hour Of Penance vind ik wel erg jammer dat ik die niet gezien heb dankzij pech met het OV.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 02-05-2010 16:50]

MetalTuupLimburg
Posted 02-05-2010 3:39 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 2 mei 2010 2:44 schreef Sjaakie het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de merch op een vreemde plek vond staan? Helemaal omdat wij ook nog eens achter die rits tenten achter een aantal bomen moesten gaan staan, bet wel een kutplek. Ondanks de lokatrie toch wel weer goede zaken gedaan.

Nee, als Lisan me niet verteld had dat jullie er zouden staan was het me inderdaad niet opgevallen.

ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 02-05-2010 4:25 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

gezien:
- benediction-boven verwachting. lekker enthousiast, mooi begin
- belphegor-wel ok. tielboerk! joe matherfacking matherfackers!! </schwarzenegger>
- malignancy-gave show, en humor idd.
- six feet under-lekker lomp, uitstekend mee vermaakt
- napalm death-buiten het gepreek om best leuk om weer te zien, was even geleden
- bolt thrower- kwam zag overwon. heers.

- dying fetus-strak, bruut, goed geluid, erg vet!
- immolation-volgende keer wat hoger op de bill graag, super optreden weer, alleen wat favoriete nummers gemist maar je kan niet alles hebben..
- gorod-was goed, gaaf om weer te zien
- lock up-fear of fucking napalm!!!
- pestilence-muziek goed, presentatie kan aan gewerkt worden ja.. opvallend rustig ook beneden aan vond ik
- carcass-3 kilo aangekomen zo vet! grote klasse

al met al een erg gaaf, vermoeiend, nekspierverlammend festival, complimenten voor de organisatie. nou maar es slapen en morgen ff heeeelemaal niks doen

the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2010 11:23 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hoe speelde Barker bij LockUp?

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

collision-tammi
leuke jongen
Posted 02-05-2010 12:02 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Erg goed, moest wel op gang komen, net als de hele band en de geluidsman.

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com