IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Neurotic Deathfest - 30 april, 1mei 2010 @ 013, Tilburg Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2010 12:35 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

beetje dieselen zeg maar.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 02-05-2010 14:31 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Zo, we zijn weer meer of min in het land der levenden. Zwaar brak, maar het was een fantastisch feestje !!

Opener Hour of Penance wist gelijk zwaar te overtuigen, Aborted heb ik dan wel weer eens beter gezien dan deze keer.
Benediction zal ik thuis niet snel draaien, maar vond ik live leuk genoeg om helemaal af te kijken. Toen shoarma-tijd, en twee nummertjes Belphegor wat me niet pakte. Dr. Doom was dus het alternatief en dat was erg gaaf.Malignancy kon me niet boeien, en bij Six Feet Under ben ik(nog net niet huilend) weggelopen. Wat een bagger.
In de Batcave deed Burning Skies het stukken beter. Gelijk shirtje van aangeschaft. En toen ik vervolgens bij Enemy Reign een halve fles whiskey in mijn handen kreeg en ontdekte hoe gaaf ik crowdsurfen weer vond, was het feest meer dan compleet. Helemaal loos.
Stukje Napalm Death en hele set van Rotten Sound waren allebei heersend, kut dat het opverlapte.
Bolt Thrower deed me niet zo veel, en afsluiter Benighted was de spreekwoordelijke kers op de niet-minder-spreekwoordelijke taart. Wat een waanzinnig optreden was dat !!

Na redelijk fit wakker te zijn geworden, een pilsje op het overnachtingsadres en nog een paar op het terras was het alweer tijd voor NDF, dag 2.
Waarom was het zo druk bij Putrid Pile? Leuk dat die man een hobby heeft maar muzikaal vond ik het niet echt boeiend.
Origin daarentegen .... Fukking hell !! Geniaal !! Met open mond staan kijken. Dying Fetus was best leuk voor een paar nummertjes. Revocation was verrassend sterk, vreselijk gaaf. Ook Beneath the Massacre wist te overtuigen, maar heb ze toch wel eens beter gezien. Tot de absolute hoogtepunten hoorde ook Immolation, dat stond als een bunker. Was absoluut een shirtje waard, helaas waren die dus niet te koop. En het ging maar door, want ook Gorod was super. Briljante band.Lock up was zeker vet, maar 50 minuten was ook wel genoeg. Toen eten en een paar nummers van die ongeinterresseerde zoutzakken van Pestilence, muzikaal was het gaaf maar nul, komma nul uitstraling.Bij Defeated Sanity was het andersom, muzikaal vond ik maar matig, maar deze band was wel enthousiast, afgekeken dus. Bij Insision was het veel te druk, en toen was het alweer tijd voor het onvolprezen Carcass. De terechte headliner. Samen met Origin en Immolation hoorde dat tot de 3 beste optredens die ik dit weekend zag. Hier kon niets meer overheen.
Toen we zijn nog even Murder Therapy in Little Devil gaan kijken, die daar een gaaf optreden weggaven. Jammer dat er zo weinig volk op afgekomen was.

Rest mij niets meer te zeggen dan dat de sfeer ook geweldig was.
En dat ik het druk vond, maar alles heb kunnen zien wat ik wou en dat ik er zeer, zeer tevreden op terugkijk !!!

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 02-05-2010 14:33 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Hoe was Mameli, nog steeds zo lekker arrogant als vroeger?

Evil Dick

drijfhoutpiet
Usericon van drijfhoutpiet
Posted 02-05-2010 14:40 by drijfhoutpiet Wijzig reactieProfiel van drijfhoutpietQuote dit bericht

net weer terug en het was me een beuken geblazen dit weekend

-Aborted : meteen een knallend begin
-Benediction : was lekker
-Enemy reign : wat een heersch lui zijn dat! heel sympathiek ook
-Beheaded : erg vet wel heel krap in die batcave
-Napalm death: vind het niet erg nieuwe meer, te vaak gezien denk ik.
-Bolt thrower: gewoon goed
-Benighted : ze waren nog bang of er wel voldoende lui zouden komen rond na middernacht, dit was me weer een feest met deze lui!

-Origin : jammer genoeg gemist omdat ik veel te hard in een tent lag te trippen
-Dying fetus : blijf het een meesterlijke band vinden, erg strak optreden
-Beneath the massacre : leuk miss iets veel gedoe op de gitaar voor mij
-pestilence : klonk goed, saai publiek + niet al te veel energy op het podium was wel jammer.
-Carcass : wat valt er nog te zeggen, band van de avond!
-Human mincer: errug lekker!

nog meer gezien maar welke weet ik zo niet meer.

Thijsss
Usericon van Thijsss
Posted 02-05-2010 15:01 by Thijsss Wijzig reactieProfiel van ThijsssQuote dit bericht

quote:
- belphegor-wel ok. tielboerk! joe matherfacking matherfackers!! </schwarzenegger>

Inderdaad, al die bedankjes, commentaar en aankondigen in een hilarische grunt. Meesterlijk!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-05-2010 15:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Jeetje.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 02-05-2010 15:16]

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 02-05-2010 15:16 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

als ik dit zo lees heb ik een hoop gemist!

IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-05-2010 15:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Trey
Usericon van Trey
Posted 02-05-2010 15:25 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 2 mei 2010 14:31 schreef yowannuzz het volgende:
Waarom was het zo druk bij Putrid Pile? Leuk dat die man een hobby heeft maar muzikaal vond ik het niet echt boeiend.
Origin daarentegen .... Fukking hell !! Geniaal !! Met open mond staan kijken. Dying Fetus was best leuk voor een paar nummertjes. Revocation was verrassend sterk, vreselijk gaaf. Ook Beneath the Massacre wist te overtuigen, maar heb ze toch wel eens beter gezien. Tot de absolute hoogtepunten hoorde ook Immolation, dat stond als een bunker. Was absoluut een shirtje waard, helaas waren die dus niet te koop. En het ging maar door, want ook Gorod was super. Briljante band.Lock up was zeker vet, maar 50 minuten was ook wel genoeg. Toen eten en een paar nummers van die ongeinterresseerde zoutzakken van Pestilence, muzikaal was het gaaf maar nul, komma nul uitstraling.Bij Defeated Sanity was het andersom, muzikaal vond ik maar matig, maar deze band was wel enthousiast, afgekeken dus. Bij Insision was het veel te druk, en toen was het alweer tijd voor het onvolprezen Carcass. De terechte headliner. Samen met Origin en Immolation hoorde dat tot de 3 beste optredens die ik dit weekend zag. Hier kon niets meer overheen.
Toen we zijn nog even Murder Therapy in Little Devil gaan kijken, die daar een gaaf optreden weggaven. Jammer dat er zo weinig volk op afgekomen was.

Rest mij niets meer te zeggen dan dat de sfeer ook geweldig was.
En dat ik het druk vond, maar alles heb kunnen zien wat ik wou en dat ik er zeer, zeer tevreden op terugkijk !!!

Ben 't hier vrijwel volledig mee eens. Origin en Revocation vond ik dé bands van de zaterdag.

[Dit bericht is gewijzigd door Trey op 02-05-2010 15:26]

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-05-2010 16:49 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 14:33 schreef Crypt_666 het volgende:
Hoe was Mameli, nog steeds zo lekker arrogant als vroeger?

Nee, eerder verlegen en te bescheiden.

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 02-05-2010 17:29 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Was me een dagje/nachtje wel.
De uitschieters van de dag:
Origin gaaf
Dying Fetus bruut.
Immolation supergaaf
Carcass
Incision bruut

Veel bekenden gezien/gesproken en nieuwe contacten opgedaan.
Erg gaaf feestje en een gezellige after in The Little Devil met bekenden en paar lui van Incision.

=)

Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 02-05-2010 17:33 by Vlekkie Wijzig reactieProfiel van VlekkieQuote dit bericht

Ik vond het een geslaagd festival (beide dagen).
Alle bands die ik had gezien vond ik opzich wel aardig, niet echt teleurstellende bands gezien. Alleen soms was het geluid wel wat minder aangenaam.
Diegene die ik echt goed vond waren: Bolth Thrower, Origin, Carcass om er zo een paar op te noemen.

euu?

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 02-05-2010 20:09 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

Leuk festivalletje goed georganiseerd.

Bolt Thrower ++
Benediction +
Malignancy + (zanger is gestoord)
Napalm Death ++
Six Feet Uner -/+ minpunt zang (over de top)
Immolation ++ (korte show maar zeer geslaagd)
Lock Up + (zeer netjes nog een ode aan Jesse Pintado)
Pestilence - de basgitaar verfrommelde het hele geluid van de band, jammer gemiste kans had hier veel meer van verwacht
Carcass +

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-05-2010 21:01 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 2 mei 2010 11:23 schreef Count Steel het volgende:
Hoe speelde Barker bij LockUp?

Vooral erg zacht, verder prima!

2 dagen hard kapot gegaan, beste weekend in tijden

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-05-2010 21:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Dag 1 begon met Hour Of Penance in de middle stage en knalden er lekker in!
Daarna naar de Main Stage gelopen voor Aborted. Dat was ook een gaaf optreden!
Benediction vond ik ook niet verkeerd klinken, maar niet helemaal tot het einde gezien, omdat ik Severe Torture (ingevallen voor Ann. Of An Autopsy) wilde zien. De heren waren weer lekker op dreef met oud en nieuw werk.
Toen een stukje Belphegor gekeken, maar kon me niet echt boeien, dus toen maar even gaan eten.
Burning Skies wilde ik graag zien, dus naar de Batcave stage gelopen. Klonk ook niet verkeerd.
Daarna Rotten Sound gezien, maar daar vond ik nietzo veel aan, dus naar de Mainstage gelopen en gewacht op Bolt Thrower. Daarvan een paar nummers gezien en het deed me niet zoveel, dus naar middle stage gelopen waar het erg rustig was bij Rotting Christ, maar ze gaven wel een goed optreden weg.

Dag 2:

Van opener Putrid Pile een stukje gezien, maar kon me nietzo boeien.
Origin was geniaal! Prachtig om te zien hoe de muzikanten hun instrumenten beheersen!
Insidious Decrepancy van een afstandje gezien, maar dat klonk prima.
Daarna vanaf het balkon een stuk van Dying Fetus bekeken. Was gaaf dat ze begonnen met Praise The Lord. Het optreden niet helemaal afgekeken omdat ik Revocation wilde zien. Die waren ook in goede doen.
Toch daar ook eerder weggegaan voor het optreden van Beneath The Massacre. Was ook gaaf alleen iets té druk in de zaal.
Immolation stelde ook niet teleur en gaven een prima show weg!
Toen even een luchtje wezen scheppen buiten, al was een beetje koud buiten.
Lock Up kende ik eigenlijk niet, maar vond het een gave show!
Van Pestilence maar een klein stukje van gezien, maar dat vond ik tegenvallen. Vond het geluid ook niet echt denderend.
Defeated Sanity was vele malen beter. Heerlijke band!
Van Carcass heb ik ook maar 2 nummers ofzo van gezien. Daarna maar weggegaan, omdat een maat van me moe was en naar huis wilde. Eerlijk gezegd had ik ook wel weer gezien en was ook best moe van de dag ervoor.

Heb me dus dit jaar ook weer prima vermaakt met deze line-up! Volgend jaar weer!

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 02-05-2010 22:14 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Niemand die Kickback gezien heeft?

I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew

blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 02-05-2010 22:18 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Klein stukje.

Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 02-05-2010 22:21 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Had Carcass wel heel graag (nog een keertje) willen zien. Maar ach... Juh kennie allus hebbuh.

We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 02-05-2010 22:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 22:14 schreef BenKnuckles het volgende:
Niemand die Kickback gezien heeft?

Helemaal gezien. Vond het wel goed, maar niet heel bijzonder.

zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-05-2010 23:17 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Idem dito. Helemaal gezien. Muzikaal gezien ken ik betere hardcore (hoe noemen ze het zelf?) bands maar de agressie drrop er wel vanaf. Dat maakte veel goed. Alleen jammer dat er weer een leeg stuk van 4 bij 4 meter voor het podium kwam omdat 1 of 2 mannekes zonodig de karateka willen uithangen...

Here kitty kitty kitty!

zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 02-05-2010 23:17 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2010 23:17 schreef zijschroeier het volgende:
Idem dito. Helemaal gezien. Muzikaal gezien ken ik betere hardcore (hoe noemen ze het zelf?) bands maar de agressie droop er wel vanaf. Dat maakte veel goed. Alleen jammer dat er weer een leeg stuk van 4 bij 4 meter voor het podium kwam omdat 1 of 2 mannekes zonodig de karateka willen uithangen...

Heu, kun je een post niet meer deleten? Nah.....

[Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 02-05-2010 23:19]

Here kitty kitty kitty!

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 03-05-2010 0:49 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

Het was flink doorhalen, maar de foto's staan online.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-05-2010 1:43 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Muh, ik heb wat gemist zo te lezen
Financieel kon het gewoon niet, klotezooi.

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-05-2010 1:48 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

zo, wat een feest superfest. Kon er alleen za. zijn. @ Jeroen voor gastenlijst!!
Ik wou eigenlijk alleen Pest en Carcass zien. Oja en Origin. Origin was lekker wakker worden, kwam alleen minder bruut op me over dan eerder es in Sneek ofzo. Maar toch, vewy nice. Dat gepiel/gesweep op gitaar werd me wel een beetje te flauw na een tijdje.
Gorod ook nog ff gecheckt met heer Naturens en Muti. Vette band zeg!! Strak! Kende het niet. Gemis.
Pestilence; ja bas stond snoeihard wat het totaalgeluid enigszins verneukte. En (mon.)geluid op't podium was schijnbaar kut. Maar toch, erg gaaf om te zien. En mr. Yuma; Wat knapp'n die keerl Ik kijk uit naar de show in Atak!!
En Carcass! Heersch! Eindelijk. Eerste deathmetal ooit voor mij, en nu eindelijk live gezien. Nog ff een bedankje naar de drummer die zn drumstok precies op mn neus wist te gooien. Gaat een leuk littekentje opleveren.
Maargoed, erg cool alles bij mekaar!

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-05-2010 1:49]

Eus
Usericon van Eus
Posted 03-05-2010 7:18 by Eus Wijzig reactieProfiel van EusQuote dit berichthttp://www.metal-experience.com

En mijn foto's staan ook weer online.

Aborted

Bennediction

Severe Torture

Belphegor

Six Feet Under

Bolt Thrower

Rotting Christ

Origin

Dying Fetus

Immolation

Lock Up

Pestilence

Carcass

De rest van de bands is te vinden op mijn website : http://www.metal-experience.com

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com