|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij een inkopper dit. Decapitated en Necrophagist, kan haast niet anders. Wel vet!! |
|
Kom maar door dan ! |
|
Zou niet verkeerd zijn nee! |
|
Dat zou leuk zijn. 3 grotere act erbij is leuk, maar met 3 kleinere ben ik ook al tevreden. De line-up vind ik nu al goed genoeg om te gaan. euu? |
|
Drawn And Quartered, please! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ben ook zeker van de partij Heb toch een kamer in Tilburg, dus dat komt goed uit |
|
Pestilence is vandaag bevestigd. |
|
Damn, Rotting Christ komt en ik kan er niet heen!! Hatsjikidee! |
|
hotel=geboekt kaartje=gekocht |
|
De laatste band voor Neurotic is bekend, het is Benediction. Helaas gaat de tour van Immolation door Europa niet door. Gelukkig heeft Ruud kunnen regelen dat Immolation en Hour of Penance wel op NDF spelen. Dawn of Azazel heeft moeten cancellen. Ter vervanging zal een van de support-acts van de Six feet under tour komen, hoogstwaarschijnlijk zal dit Illdisposed zijn. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Illdisposed zou mooi zijn, alleen hopen dat ze wat meer zin hebben en meer publiek hebben dan vorig jaar. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hmm jammer, ik had eigenlijk op Necrophagist gehoopt. Maar word wel een gaaf festival, denk ik |
|
En de combi-tickets zijn hier ook binnen!! an evil incarnation of DEATH! |
|
Illdisposed is echt een knaken band imo. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Leuke podium-presentatie, ook wat waard. [edit]Ticket in de mail![/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-01-2010 14:07] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Binnenkort ook maar eens voor kaartjes kijken, zoals het er naar uitziet aanwezig |
|
quote:http://www.neuroticdeathfest.com/tickets/ What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nog even wachten op de centjes |
|
O. Sorry. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je hoeft natuurlijk niet te kijken www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: + 1 |
|
Staat nu ook op hun myspace dat Benediction 30 april op NDF speelt. |
|
quote:Top! |
|
Van de NDF-hyves: De eerder geboekte IMMOLATION tour is verzet naar het najaar. Echter, tezamen met het agentschap en de band heeft de organisatie van Neurotic Deathfest het kunnen bewerkstelligen dat IMMOLATION en 2 van de support acts die oorspronkelijk op deze tour zouden zitten toch komen optreden. Wel is het zo dat IMMOLATION nu in plaats van vrijdag 30 April op zaterdag 1 Mei optreed op Neurotic Deathfest 2010. BENEDICTION en MALIGNANCY zijn de meest recente 2 bands die bevestigd zijn voor Neurotic Deathfest 2010. Twee eigenzinnige en geweldige death metal bands die beiden al langere tijd niet in Nederland te bewonderen waren. MALIGNANCY zal overigens in de plaats komen van Dawn Of Azazel, aangezien deze heren uit Nieuw Zeeland oorspronkelijk ook op de Immolation tour participeerden en begrijpelijkerwijs niet voor 1 optreden over kunnen komen naar Nederland. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |